לכל דבר יש פעם ראשונה, תשאלו את הזמרת והרכש החדש של שופטי "כוכב נולד", מירי מסיקה.
אחרי שכבר חוותה לפני מספר חודשים את הפעם הראשונה בחייה בה הפכה לאימא, מסיקה נבחרה להוביל קמפיין בכיכובה בפעם הראשונה, כאחרונת הדוגמניות, קטן עליה. הקמפיין הוא למותג האיפור הבינלאומי MALU WILZ מבית ג'רנטיק.
וזה בדיוק מה שקרה הבוקר (שלישי) כשמסיקה התייצבה בסטודיו של צלם האופנה יובל אדרי בתל אביב, שם עשתה את הפוזות המסיקיות המוכרות שלה, כאילו הייתה דוגמנית מאז ומעולם.
אם תהיתם, עבור תפקיד הפרזנטורית הראשון בחייה מסיקה תרוויח סכום של עשרות אלפי שקלים. אבל אם אתם שואלים אותנו זה רק הראשון מיני רבים שבדרך, כי תמיד אתה נהיה הרבה יותר אטרקטיבי כשאתה בפריים טיים. ועוד בתוכנית כמו "כוכב נולד". תשאלו את מרגול.