אחרי שנים של השקעה במראה החיצוני שלה, כולל דיאטת רצח בה הורידה 40 קילוגרמים ממשקל גופה, מעיין חודדה סוף סוף פורעת את השטרות וזוכה לככב בקמפיין ראשון.
שלוש שנים אחרי שיצאה בסערה מבית "האח הגדול", חודדה נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת מוצרי הדיאטה הבינלאומי "נטורל ביוטק".
אנשי המותג, שעושה את צעדיו הראשונים בישראל, החליטו שאין טובה יותר מחודדה כדי להיות הפרצוף של המוצר ולשם כך שילמו למה כמה עשרות אלפי שקלים.
באחד הימים האחרונים התייצבה מיסיז חודדה בסטודיו לסשן צילומים עבור הקמפיין, כשהיא מציגה את הגזרה הדקיקה בחייה.
מעיין, מברוק.
"תמיד ידעתי שפרנסה והצלחה זה רק מבורא עולם. 4 שנים המתנתי בסבלנות ובסוף זה קרה. אני מודה לקב"ה ולחברים הבודדים שהאמינו בי לאורך כל הדרך וכמובן לבעלי המתוק שהיה איתי במצבים הכי עגומים".
יש עוד?
"כן. הכי חשוב לנשמות הטובות שלכלכו והשפילו- בלעדיכם לא היתה לי מטרה ולא היה לי דרייב לקום על רגליי".
יריב נתי, מנהלה של חודדה, מסר בתגובה: "אנו שמחים על הבעת האמון של החברה במעיין, היא עברה דרך ארוכה ומרשימה ואנחנו גאים בה".