אין ספק שביז'ו יודע איך לנצל את 15 דקות התהילה שלו של "האח הגדול" עוד לפני שהן התחילו.
ביז'ו, הנמצא עמוק בתוך בית האח, השאיר אחריו סוללת יחסי ציבור משומנת שלא הייתה מביישת גם את גדולי הכוכבים.
יניב הדר, החצי השני של ביז'ו בחברת Shake Group, כבר הספיק לשחרר קליפ בכיכובו של ביז'ו לפני כמה שבועות והנה כעת מגיע הטרנד הבא מבית היוצר של השניים.
קבלו את ליין הצמידים חדש העונה לשם "שופופו", מילה שמזוהה ומלווה את ביז'ו מאז הכניסה לבית. אם אתם ממעריצי ביז'ו עכשיו גם אתם תוכלו לרכוש את הצמיד הזה ולהסתובב איתו כאות תמיכה.
על פי הדר יש היענות מדהימה וביקוש בלתי פוסק מקהל הצעיר. חפשו בדוכן האקססוריז הקרוב למקום מגוריכם. בערך.