- רשת האופנה "אריסטו שמט" בחרה באשת העסקים והדוגמנית, שלי גפני, לתפקיד הפרזנטורית החדשה שלה. גפני מחליפה את מגישת הטלוויזיה, דנה גרוצקי, אשר נפרדה מהחברה לאחר שלוש עונות מאחר ונכנסה להריון. לדברי החברה, עבור הקמפיין תשלשל גפני לכיסה כ-100 אלף שקלים.
- איש העסקים והטלוויזיה חיים סלוצקי שלח שלשום מכתב לעורך הראשי של גלובס, חגי גולן, בו הוא דורש להפסיק את מנויו לעיתון. "כל עוד העיתונאי שי ניב עובד בעיתונכם. אני מקווה שהרבה יעשו כמוני!", כתב סלוצקי. המכתב נשלח בעקבות "קמפיין נגד פרופסור רוטשטיין ואנשיו", כשלטענתו של סלוצקי הדבר ששבר את גב הגמל היא כתבתו האחרונה של ניב אשר בה נכתב כי "בבית החולים תל השומר עושים שימוש ציני במצב הבטחוני לצורכי תדמית". גורמים המעורבים בעניין טוענים כי "יש ניסיון ציני להפעיל לחץ כלכלי ולמנוע מעיתון ועיתונאי חוקר לעשות את עבודתו וכי מדובר במהלך ציני, מביש ומבזה". מגלובס נמסר בתגובה: "גלובס מעריך את עבודתם המסורה של הצוות הרפואי בשיבא, בפצועי צה"ל ובכלל. הידיעה עסקה בתלונה שהוגשה במשרד הבריאות, שהובילה לשיחת בירור של מנכ"ל משרד הבריאות עם מנהלי בתי החולים. הידיעה של שי ניב התבססה על מידע זה לאחר שנבדקה ואומתה על ידו באופן יסודי. שי ניב ימשיך למלא את תפקידיו בגלובס ואנו מאמינים שגם מר סלוצקי ימשיך להימנות עם מנויי גלובס".
- סגן יו"ר תשלובת סנו, אלכס לנדסברג, העניק אמש מלגות לתלמידי שנה ב' בבית הספר לאמנויות "בית צבי". הפרס הוענק בשם החברה ובשם ברונו לנדסברג מייסד ויו"ר החברה זו השנה ה-20. "מאוד מרגש אותי לתרום לסטודנטים, ויותר מכך לפגוש בזוכים על במות התיאטראות בישראל", אמר לנדסברג.
- יו"ר דריקטוריון חברת החשמל, האלוף במיל' יפתח רון טל, יוביל קמפיין טלוויזיה לגיוס תרומות למרכז רפואי שיקומי ממוגן בעיר שדרות מיסודו של הרב פירר. לצידו של טל יככבו גם הבדרן אלי יצפאן ואיש החדשות גדי סוקניק. בקמפיין יופיעו לצידם של השלושה ילדים חולי סרטן ובעלי מוגבלויות שיציגו את הצורך בהקמת המרכז. הקמפיין הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר סמסונוב והבמאי אייל גפן.
- חברת התעופה "אייר קנדה" חנכה אמש את מטוס הבואינג 787 ה"דרימליינר" אשר יטוס בקו תל אביב-טורונטו. בגזירת הסרט לקח חלק שר התחבורה ישראל כץ, שגרירת קנדה בישראל ויויאן ברקוביצ'י, מנכ"ל הפעילות הבינלאומית של אייר קנדה קריס גארטון, ומנכ"לית החברה בישראל רות בן צור.
- רשת ההמבורגרים BBB הודיעה הבוקר כי החברה רכשה את רשת המסעדות "בורגרים" ב-23 מיליון שקלים. בכך הופכת BBB לרשת בת 49 סניפים ברחבי הארץ ובעתיד צפוים להיפתח 15 סניפים נוספים. אהובה תורג'מן מנכ"ל הרשת מסרה בתגובה: "שני מותגי המסעדות ימשיכו לפעול בנפרד ולא ייעשה בניהם מיזוג".
לפניות לגיל משעלי כתבו ל: gil.mishali@mako.co.il