אם רוב הזמן ישנו קונצנזוס בנוגע לרותם סלע, מנחת "נינג'ה ישראל" (קשת 12) ואחת השחקניות הפופולריות בישראל, כבר התרגלנו שאחת לכמה זמן מתעוררת סערה סביב הקמפיינים בהם היא לוקחת חלק למותג האופנה "קסטרו".
בעוד שבפעם הקודמת הסערה עסקה בפרובוקטיביות הפרסומת, בה כיכבה עם הפרזנטור שלצדה אביב אלוש, הפעם היא דווקא חוטפת את האש לבדה מצד הגולשים, הטוענים כי המסר של הסרטון בעייתי.
אז מה הסיפור? ובכן, בפרסומת הנוכחית סלע מצולמת כשהיא נוהגת במדבר בעודה לבושה בשמלה יפייפיה. ככל שהשניות עוברות מבינים כי היא מחביאה משהו, ואז מבינים כי היא "חטפה" בחורה והסתירה אותה בבגאז' כשהיא בבגדים תחתונים בלבד, לאחר שסירבה לחשוף בפני רותם מאיפה השמלה שהיא לובשת.
בתגובה, רותם פושטת ממנה את השמלה, לוקחת את עוברת האורח הזרה כבת ערובה, ולבסוף קוברת אותה (או כך לפחות נרמז בסיום הפרסומת).
בעקבות הפרסומת, המשודרת בימים האחרונים בערוצים השונים, קסטרו זכתה לעשרות תגובות זועמות בעמוד האינסטגרם מצד צופים שחשו כי המסר לא רק שאינו תואם את השגרה הישראלית בה אנחנו חיים, אלא גם מעביר מסר בוטה ובעייתי, בייחוד בימים בהם נושא ההטרדות המיניות והיחס כלפי נשים רגיש וזוכה לאינספור כותרות.
"מזעזע! כל כך הרבה בוטות ואלימות בסרטון פרסומת אחד! לא קונה יותר קסטרו", "פעם היו פרסומות מקסימות עם מסר חינוכי, ועכשיו הפרסומות שלהם ממש לא מכבדות את חברת קסטרו", "...ראיתי את הפרסומות בלי סאונד בהתחלה, זה היה מזעזע... אחר כך עם המוזיקה זה זיעזע לא פחות. האם נגמרו כל הרעיונות בעולם שהגעתם למצב שצריך לרצוח על מנת למשוך את הקהל? חבל".
לצד התגובות השליליות, היו לא מעט שגם פירגנו ואהבו את התסריט: "אתם מקצינים ברמות, תסתכלו על הפרסומת קצת יותר ותבינו", "תפרגנו קצת, הפרסומת מושלמת ורותם אלופה!".
מטעם מותג האופנה "קסטרו" נמסר בתגובה: "הקמפיין החדש שלנו נעשה בסגנון קולנועי עם תסריט דמיוני שיכול לקרות רק בסרטים. סרט עם הומור שמתכתב וקורץ לז'אנר סרטי טרנטינו המוכרים והאהובים, המשלבים סגנון ייחודי אומנותי, מוקצן ואף ביקורתי. זהו סרט של פנטזיה בדיונית ויש להסתכל עליו ככזה בלבד. מאחלים לכולם שנה טובה!".