אפשר לומר שאביחי אוחנה הוא הדייר הראשון מהעונה הנוכחית של "האח הגדול" לגזור קמפיין ראשון בכיכובו - רק כזה שהוא לא יראה ממנו שקל והוא אפילו לא מודע אליו עדיין.
בזמן שאביחי ומעיין עוד מנסחים את היחסים שלהם בתוך הבית, צצו היום שלטי חוצות בהם מופיע כיתוב בלבד הקורא: "אביחי, שלוף ת'טבעת" כשאין אפילו את שמו המלא או תמונה שלו.
בהתחשב בזה שהוא אחד מהדיירים היותר בולטים העונה, אנחנו גם לא זקוקים לתמונה או שם מלא כדי לחבר את הקריאה לאביחי וזה בדיוק מה שעבר בראש גם להוגי הקמפיין.
מסתבר שמדובר בקמפיין חדש של חברה מסחרית לחלוטין (שמשום מה מסרבת להיחשף בשלב זה) ופונה לגברים (כי נשים אינן מציעות נישואים? אוקיי) ומציע להם להציע לבת זוגם או בני זוגם בהצעה מקורית ובמידה שתהיה יצירתית מספיק - יזכו בפרס שווה בהתאם.
בסביבתם של העוסקים במלאכה מבהירים כי לאיש בחברה אין היכרות מוקדמת עם אביחי אולם בהתחשב בכך שמצבו הזוגי הוא ככל הנראה המתוקשר ביותר במדינה כרגע (סורי, דודו ושיר) - השם אביחי לבדו אומר הכול.