נראה שאין דוגמנית בסביבה שלא מבינה שלא מספיק מראה אלוהי, צריך גם גיבוי עסקי. מבר רפאלי והשותפות שלה בקבוצת הודיז ועד שיר אלמליח ומותג המשקפיים שלה - כולן עושות גם וגם וגם בימינו.
מי שקוראת את המפה הכי נכון כרגע זו דווקא אסתי גינזבורג - טופ מודל בת 25, דוגמנית עסוקה, אימא לרפאל ועכשיו גם אשת עסקים.
אסתי, הפרזנטורית של רשת אפריל, הגיעה אמש למסיבה של הרשת באחד מהסניפים בתל אביב שם היא חגגה גם את חנוכה (מניחים שזה לא כלל סופגניות) וגם את מעמדה החדש כשותפה בסטארט אפ.
עוד ב-mako סלבס:
- פשושית: מיכל ינאי מציגה בטן של חודש שישי
- חן טל זועמת: "עלית 5 ק"ג ואני לא בהריון"
- נשמות טובות: ג'ני צ'רוואני ועומר רוזן רוקמים
האפליקציה שהחבורה בשיתוף אסתי הולכת להשיק עושה חיבור בין סלבס לבין מותגים. לא משהו שלא ראינו כבר בשלל הפוסטים הממומנים של הסלבס באינסטגרם, ע"ע בר רפאלי ומותג שוקולדים מפורסם.
כל חברה או מותג שרוצים להשתמש באלפי העוקבים של הסלבס, מכוון באפליקציה את קהל היעד אליו הוא מבקש להגיע והאפליקציה מאתרת את האנשים הנכונים (והמפורסמים) שיחליטו אם הם רוצים לקחת חלק בפעילות או לא.
זאת לא הפעם הראשונה שאסתי נמצאת כמה צעדים לפני כולן אבל זאת הפעם הראשונה שאנחנו לגמרי מקנאים בה. אז אם חשבתם שאת עיתוני הכלכלה והטכנולוגיה בבית קורא רק בן הזוג, איש העסקים עדי קייזמן, תחשבו מחדש כי גם גינזבורג מבינה את מה שהגיקים של העולם הבינו מזמן - העתיד נמצא בהייטק.