הגבר שכל גבר יכול להריח כמוהו הוא כנראה גם הגבר שכל אחד יכול להשתמש בטלפון סלולרי כמוהו: כוכב הקמפיין ל"אולד ספייס", שחקן הפוטבול לשעבר איזייה מוסטפה, מככב בסרטון ויראלי שככל הנראה נועד לקדם את השקת מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה של מיקרוסופט, חלונות 7 פון.
מוסטפה, שמציג את עצמו כ"איש הכי מדובר באינטרנט", לא מתייחס ישירות למערכת ההפעלה, אלא אומר: "שלום, אוסטרליה [...]. הגעתי הנה כדי להציג את הדבר הגדול ביותר בדרך שבה אתם מתקשרים עם האנשים היקרים לכם ביותר. זה מהיר, זה קל – ויש חלון (קריצה) הזדמנויות קצר לראות אותו":
מיקרוסופט לא מסרה כל תגובה רשמית, אולם יש לציין השקת חלונות 7 פון צפויה להתחיל באוסטרליה השבוע, והחברה כבר הודיעה כי היא לא מתכוונת לחסוך בהוצאות על קידומה. על-פי הערכות, מוסטפה יהיה שם במהלך ההשקה.
למי שלא מכיר את הקמפיין לאולד ספייס נזכיר, כי מדובר באחת ההברקות הפרסומיות של השנה החולפת, שהפכה את מוסטפה לכוכב, והקפיצה את מכירות מוצרי הטיפוח לגבר של המותג. החברה שידרה מספר פרסומות בטלוויזיה תחת הסלוגן "הגבר שהגבר שלך יכול להריח כמוהו", ולאחריהן החלה בקמפיין חברתי, שכלל צילום 180 סרטונים אישיים שהועלו ליוטיוב. מוסטפה, שכיכב בכולן, התייחס אישית בכל סרטון לגולשים שאזכרו את אולד ספייס ברשתות חברתיות ובבלוגים. הקמפיין הפך ללהיט, והוביל את טבלת הקמפיינים הוויראליים.
מיקרוסופט, כנראה, החליטה לרכוב על גל הפופולאריות העצום, ולרתום את מוסטפה לקמפיין שלה. הצעד, יש לציין, זכה בינתיים לתגובות פושרות למדי ובספקנות מצד מצד אתרי טכנולוגיה אמריקניים. התגובות ביוטיוב היו מעודנות קצת פחות וכינו את מוסטפה בוגד, ואת מיקרוסופט מעתיקנית. הגולשים, כך נראה בינתיים, אהבו את מוסטפה כ"אולד ספייס גאי", אך מתקשים לראות אותו כ"מיקרוסופט גאי".