איך מייצרים באפל מוניטין של אפס תקלות? פשוט. תובעים את מי שמתלונן. זה מה שקרה לדימיטריס פפדימיטיאדיס , פיזיקאי יווני, לאחר שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעה המספרת על השירות הגרוע שקיבל מ- Systemgraph ספקית תמיכה רשמית של אפל במקום מגוריו. נותנת השירות לא נשארה חייבת והגישה נגדו תביעה של 200 אלף יורו בשל פגיעה במוניטין. אפל מצידה טרם הגיבה באופן רשמי על המקרה.
הכל התחיל כאשר פפדימיטיאדיס התעורר בוקר אחד ושם לב שעל מסך ה-iMac שלו הופיעו כתמים כהים. הוא חיפש באתר של אפל ספק תמיכה מורשה ומצא את המעבדה של Systemgraph. אולם, כאשר הגיע לאסוף את המחשב מתיקון הוא נוכח לדעת כי מצבו הורע. פפדימיטיאדיס לא התעצל ופנה לנציב תלונות הציבור בארצו ובמקביל פרסם הודעה בחשבון הטוויטר שלו בה הוא תיאר את השירות שקיבל במעבדת התמיכה כ-"חמקני". זה הספיק לקבלנית המשנה של אפל ובמקום לבוא לטובת הלקוח, היא החליטה לתבוע אותו.
האירוע עצמו זוכה לתהודה גדולה בתקשורת היוונית ומומחים בתחום המשפט טוענים כי זו הפעם הראשונה ביוון שמישהו נתבע בגין פעילות מקוונת ותוצאות המעשה יכולות להשפיע על התנהגות הגולשים במדינה בעתיד. חזית תקשורתית נוספת בה מקבל האירוע תשומת לב רבה היא הרשתות החברתיות האינטרנט וגולשים רבים מנצלים את המקרה של פפדימיטיאדיס כדי להתנקם באפל ושלוחותיה. מי שרוצה להצטרף לחגיגה בטוויטר יכול להקליד את התווית Systemgraph# ולהצטרף לכל הדיונים הערים המתנהלים בנושא.
כפי שציינו מקודם, על אף ההמולה הרבה, אפל טרם הגיבה באופן רשמי על המקרה. מה שמזכיר לנו את ההתנהלות שלה בפרשת האנטנה של האייפון 4, גם שם התגובה איחרה לבוא ורק לאחר לחץ ציבורי כבד יצא סטיב ג'ובס לתקשורת וחילק פיצוי ללקוחות. אותנו זה עיצבן ויש לנו משהו אחד לומר לג'ובס: גם אם אתה על גג העולם והלקוחות נראים לך קטנים , תזכור שהעולם לא צועד על האייפון לבדו. מוצר טוב לא מספיק, צריך גם שירות טוב.