אז מה אם יש להן 75 מליון הורדות? הציפורים הזועמות לא עוצרות ורוצות גם את המשתמשים של פייסבוק. עד שהמשחק יעלה בגרסה מותאמת לשיתוף חברתי, אפשר כבר לעשות להן לייק בעמוד הרשמי של Angry Birds.
"יהיו צדדים נוספים וחדשים למשחק שפשוט לא נוסו בשום פלטפורמה אחרת", מספר מיכאל הד, מנכ"ל חברת הפיתוח Rovio האחראית על הציפורים לאתר develop-online.net. והוא מוסיף כי בשל האופי החברתי של פייסבוק "התפקיד של החזירים יהיה משמעותי יותר".
ההכרזה על השקת המשחק לפייסבוק באה כחלק מההודעה גדולה יותר של החברה: "אנחנו בונים פלטפורמה אחודה שתשלב מוצרים, משחקים, סרטים, טלוויזיה, סרטים מצוירים וקומיקס יחד", אומר פטר וסטרבקה מנהל הפיתוח העסקי של החברה וטוען כי הם בדרך להיות דיסני 2.0. "תראו איך דיסני התחילו. "סטימבוט ווילי" יצר את מיקי מאוס ואחר כך הם הוסיפו עוד דמויות. אפשר לזהות את אותה תבנית אצלנו, רק שהכול קורה הרבה יותר מהר. מותגים אחרים בנו את עצמם במהלך עשרות שנים. אנחנו עשינו זאת בשנה אחת".
לצד החזון העתידי, הכריזה החברה על חידושים במשחק הקיים הכוללים גרסה תואמת לקונסולות ה-Wii , PSN וה-360 וכן שני ז'אנרים חדשים בנושאי ספורט ונהיגה. בנוסף, כוללת הודעת החברה תזכורת לגבי ההשקה הקרובה של סרט האנימציה המלא והגרסה החדשה לגמרי של המשחק שתלווה את הסרט המצויר Rio. בנוסף, החברה חשפה כי היא עובדת על משחק אחר, חדש לגמרי, שיושק בשנה הבאה. ויהיה ה-53 במספר.
"אנחנו בונים את התשתית שלנו על הציפורים הזועמות. הכול מוכן. יש לנו את ההפצה והשיווק ובנוסף אנחנו מסוגלים לפתח לכל פלטפורמה אפשרית: סמארטפונים, קונסולות משחק, מחשבים אישיים, מקינטוש, אינטרנט או פייסבוק –רק תגידו", מסכם וסטרבקה. אין ספק כי ההצלחה של משחק הציפורים הזועמות הפכה את Rovioמחברה פינית אנונימית למובילת שוק. אנחנו רק מקווים שנוכל לפדות את ההבטחות של וסטרבקה ושהמשחקים הבאים שלהם יהיו טובים כמו הראשון. בינתיים נמתין לגרסת הפייסבוק ונראה מה יקרה לחזירים.