על פי פרסום באתר הישראלי iphoneil, צברו האפליקציות של mako מעל לחצי מליון הורדות ב-iTunes, חנות היישומים של אפל. אם מצרפים לזה את העובדה כי נמכרה בארץ כמות דומה של מכשירים, מגיעים למסקנה כי כל בעל אייפון הוריד בממוצע אפליקציה אחת של שידורי קשת במהלך התקופה שהמכשיר ברשותו.
אין ספק כי המגמה שמראים המספרים, בכל הקשור לשימוש באפליקציות סלולאריות שמטרתן העברת שידורים חיים או מוקלטים, מציבה את האייפון לא רק כמכשיר סקסי אלא גם כמסך הטלוויזיה של העתיד.
בדיקה אחרת שביצענו באתר appfigures המספק נתוני דירוג לאפליקציות בחנות האפליקציות חושפת גם היא נתונים מעניינים. בקטגוריית הבידור תופסת האפליקצייה "אייל גולן קורא לך" את המקום הראשון , "mako VOD" את המקום הרביעי, "האח הגדול Live" את המקום השמיני ו- "ארץ נהדרת VOD" נמצאת במקום החמישה עשר.
"mako mobile" תופסת את המקום הרביעי בקטגוריית החדשות ו-"אל תפיל את המיליון" תופסת את המקום הראשון בקטגוריית משחקי הטריוויה.
בנוסף, המספרים יוצאי הדופן מעידים למעשה שהיישומים מבית mako הם הפופולריים ביותר בישראל למשתמשי אייפון, אייפוד ואייפד. יש לציין כי בנוסף למקום המכובד שתפסה אפליקציית "mako VOD" בדירוג ההורדות, היא מציגה גם נתוני צפיות מרשימים (1.3 מיליון) וגם גרסה מותאמת לאייפד, מה שהופך אותה ליחידה מסוגה לטאבלט של אפל.
חברות התקשורת הגדולות בעולם כבר סימנו את תחום הסלולר כדבר הבא בשיווק תכני טלוויזיה. אחרי שהתרגלנו במשך שנים לצפות בהרכב שידורים מסוים בשעות מסוימות, כעת כבר נהנים משתמשי אייפון ושאר הסמארטפונים מתכנים היישר אל הנייד שלהם. כך שניתן לומר, שבמידה רבה, האפליקציות של mako מציגות זירה חדשה של קידמה בתוך עולם התוכן הישראלי.
חצי מיליון משתמשים לא טועים, הורידו את אפליקציות האייפון של mako:
כל החדשות, כל הבידור, כל כתבות המגזין: mako mobile