הקטע הבא לקוח משיחה אמיתית של לקוח עם שירות הלקוחות של yes. אומרים שהלקוח תמיד צודק. גם אם הבקשה מוגזמת, נציגי השירות אמורים לענות לו באופן מקצועי ואדיב. ואולי לא:
נציג: הלו, דימה, תקשיב, יש לנו היום באמת חוסר מזל, היום היה אמור להגיע אליך טכנאי. אבל התלמיד החדש שהיה איתו נפל עם ארגז הכלים בחדר המדרגות של הבניין.
דימה: טוב, אז קבל ביטול עסקה.
נציג שירות: אני אוציא לך פיצוי שמגיע לך מהחברה, אני אארגן לך נסיעה לסוף שבוע, לך ולאשתך.
דימה: לא,לא, אין צורך. תסדר לי את זה היום, אם זה לא יהיה היום, זה לא יהיה אף פעם. אפשר היום בסביבות שש או שבע, לא אכפת לי.
נציג שירות: מה אני אומר לך יא חמור, אם אני אתפוס אותך אני הולך להוריד לך את הראש, יא הומו.
דימה: חבל שאמרת את זה.
הלקוח מיהר להגיש תלונה במשטרה. נציג השירות נחקר, הוזהר ולאחר מכן התיק נגדו נסגר מאחר שהייתה זו התלונה הראשונה נגדו.
מחברת yes נמסר בתגובה: "הדברים כפי שהובאו לידיעתנו חמורים ביותר ולכן הפסקנו מיידית את העסקת העובד והתנצלנו עמוקות בפני הלקוח באופן אישי. זו התנהגות שערורייתית שלא הייתה כמותה בחברתנו ובכוונתנו למצות את הדין עם האחראים לאירוע".