זוכרים את מייספייס? פעם, לפני שפייסבוק השתלטה על העולם, היא היתה הרשת החברתית המובילה בעולם. היום, היא מנסה למצוא לעצמה כיוונים חדשים כדי לבדל את עצמה מפייסבוק ולהחזיר אליה את הגולשים. אחרי שכבר מיצבה את עצמה כבמה האולטימטיבית ליוצרים ומוזיקאים, מייספייס מרחיבה את המיקוד גם לתחומי הטלוויזיה והסרטים, ובעצם כל מה שקשור לבידור. על התשתית החברתית של דפי הפרופיל האישיים, יתווספו לאתר גם חדשות ועדכונים בתחום הבידור, אירועים, מידע על תוכניות טלוויזיה וסרטים, במטרה "להוציא את מייספייס מנישת הרשתות החברתיות, ולהפוך אותו לאתר בידור", כפי שהגדיר זאת המנכ"ל מייק ג'ונס.
במסגרת ההשקה המחודשת החברה חושפת גם עיצוב חדש וצבעוני הרבה יותר, עם לוגו דינמי וקצת מוזר - המילה My מופיעה, ובמקום המילה Space מופיעה תמונה מתחלפת.העיצוב החדש יוטמע בהדרגה, כאשר עד סוף נובמבר הוא אמור להסתיים ולהיות זמין לכלל המשתמשים.
עוד כוללת הגרסה המחודשת גם עמודי אוהדים שניתן להקים לסלבריטאים או לתוכניות טלוויזיה, לעקוב אחריהם ולתקשר איתם בדומה לעמודים בפייסבוק. עמודי הפרופיל האישיים עברו גם הם מתיחת פנים, ונוסף להם גם אלמנט משחקי של עיטורים (Badges) על משימות שונות ושיתוף. הנה הצצה לקונספט החדש: