אף פעם לא הבנתי איך חברת אפל מצליחה ליצור מוצרים כל כך שיקים. המקינטוש השולחני, האייפון, ה-iPad והמחשב הנייד Air. ואז חשבתי שסקסי זה בעצם לחשוף טפח ולהסתיר טפחיים – ואיך עושים את זה עם מוצרים טכנולוגיים בעידן האינטרנט? מייצרים באזז. נותנים לנו לראות קצת, להישאר סקרניים למשך תקופה ארוכה ואז מוכרים לנו את זה בהשקה גרנדיוזית. אפל אלופים בזה.
קבלו את החפץ הבלתי מזוהה החדש מבית חברת אפל. תמונות שהודלפו לאתר הטייוואני Apple.pro מראות כי מדובר במיני מסך מגע בגודל של 3X3 סנטימטר – אבל לא נותנות רמזים נוספים לגבי הייעוד של המסך הזעיר.
ההיסטוריה מלמדת: ככל הנראה מדובר בלהיט הבא
לאור ההדלפות הקודמות של האתר שגם הן קשורות לחברת אפל והתגלו כנכונות – כמו הדליפה על האייפון הלבן כשבועיים לפני ההשקה שלו בכנס "Worldwide Developers Conference" וההדלפה על המחשב הנייד החדש שלה – בהחלט אפשר להאמין שייתכן וגם ההדלפה הזו תתברר בסופו של דבר כנכונה.
כמובן ולא ניתן לדעת מהתמונות למה בדיוק ישמש המכשיר החדש הזה, אז נרשה לעצמנו להשתעשע ולנחש: האם מדובר ב-iPod ננו החדש? או שמא זה בסיס טכנולוגי לשלט רחוק שיפעיל את הגרסה העתידית של ה-Apple TV? או אולי זה בכלל שעון החלומות של סטיב ג'ובס? לא משנה מה יעשו איתו בחברת אפל ובאיזו צורה הוא יגיע לחנויות ברור כבר עכשיו שיגרמו לנו להתאהב בו במהלך התקופה הקרובה. אין ספק שג'ובס הוא גאון שיווקי וההשקה של כל מוצר חדש בחברה שלו מתחילה בהדלפת שמועות לרשת האינטרנט שמייצרת באזז עולמי, תקופה ארוכה עוד בטרם המוצר מגיע לחנויות.
מניסיון העבר, נראה שלא משנה מה הצעצוע החדש הולך להיות, כנראה שגם התור לרכישת המוצר הזה ישתרך על פני מספר רחובות.
>> הייתם משלמים 999 דולר לאפליקציה? קבלו את האפליקציות הכי יקרות לאייפון