לרגל השקת "סקייפול", הסרט החדש בסדרת סרטי ג'יימס בונד, קוקה קולה זירו יצאה בפעילות שהופכת עוברי אורח תמימים בתחנת הרכבת לסוכנים חשאיים עם משימה לחוצה ומורכבת. אנשים שניגשו למכונת המשקאות האוטומטית של קוקה קולה זירו צפו על מרקע המכונה בהזמנה מעניינת במיוחד: "רוצה לקבל זוג כרטיסים מיוחד להקרנת הסרט סקייפול? שחרר את ה 007 שבך".
מתמודד שבחר לקחת על עצמו את המשימה נדרש להגיע לרציף מסוים בתחנת הרכבת בתוך 70 שניות. נשמע פשוט נכון? לא ממש, כי בדרך מחכים למשתתף שלל מכשולים בדמות "פגישה מקרית" עם בחורה סקסית בשמלה אדומה, אישה עם 10 כלבים שחוסמים את הדרך, מדרגות חסומות ואנשים שנופלים במפתיע רק בכדי לעצור אותו מלהגיע בזמן לרציף ולגרום לו להיכשל במשימה. הפרסומת עלתה לאוויר לפני יומיים וצברה בזמן זה למעלה 2 מיליון צפיות ביוטיוב.