מהפכת הסלולר שמטלטלת בימים האחרונים את ישראל משפיעה מאוד על הצרכנים הישראלים שמציפים את מוקדי שירות הלקוחות של חברות הסלולר הוותיקות והחדשות כדי לחפש חבילות אטרקטיביות ובעיקר זולות.
כדי לחסוך לכם זמן התקשרנו לשלוש החברות הוותיקות, פרטנר, סלקום ו-פלאפון ובדקנו כמה זמן צריך להמתין על הקו בשעות השיא ומהי חבילת הקונטרה "הכול כלול וללא הגבלה" שהנציגים יציעו לכם.
>> מבולבלים? המדריך השלם למהפכת הסלולר
פלאפון
שעת שיחה: 15:00
זמן המתנה: 45 דקות
הודעת פתיחה: בהודעת הפתיחה כבר הודיעו לנו פלאפון שהם "מודעים לביקוש הרב להצטרפות לחבילות פלאפון אנלימיטד ומתנצלים על זמן המתנה הארוך מהרגיל". עוד סיפרו שחבילות פלאפון אנלימיטד "פתוחות לכולם ותהיינה פתוחות גם בעתיד". הם התנצלו על המתנה והציעו למתקשרים להגיע למוקדי השירות והמכירה ברחבי הארץ.
התקשרנו למוקד שירות הלקוחות של חברת פלאפון בשעה 15:00, חיכינו על הקו לא פחות מ-30 דקות. אחרי שיחה קצרה עם נציג שירות הלקוחות, כשהסברנו לו שאין לנו עדיין מנוי בחברה ואנחנו רק רוצים לבדוק את החבילה האטרקטיבית והבלתי מוגבלת הועברנו למוקד המכירות. למרבה ההפתעה גם שם נאלצנו לחכות בערך 15 דקות.
מתי הכי כדאי להתקשר למוקד? הנציגה הסבירה כי השעה הטובה ביותר היא 8:00 בבוקר, כנראה רוב הלקוחות עדיין ישנים.
החבילה הכי בלתי מוגבלת שהציעו לנו: כבר בפתיח פירסמו פלאפון את חבילת האנלימיטד שלהם ואכן כשהגענו לנציג ושאלנו אותו על חבילה שתהיה הכי קרובה למה שמציעות היום גולן טלקום והוט מובייל, הם הציעו לנו את פלאפון אנלימיטד. כמה משלמים?
179 שקלים בחודש (קנייה חד פעמית של כרטיס סים ב-121 ש"ח), מקבלים שיחות וסמסים ללא הגבלה וגלישה מוגבלת של ג'יגה וחצי במהירות 4 מגה בייט.
כשהסברנו להם כי זה עדיין יקר יחסית לאחרות, הסכימה הנציגה להוריד לנו את המחיר ל-139 שקלים בחודש (למשך שנה). כל זה אם אנחנו מגיעים עם מכשיר משלנו.
סלקום
שעת שיחה: 15:50
זמן המתנה: 10 דקות (נציין כי לא הצלחנו להגיע ישירות למוקד שירות הלקוחות בגלל תקלה טכנית כלשהי שניתקה את השיחה והגענו דרך נציג שהעביר אותנו, כנראה בקיצור דרך).
הודעת פתיחה: גם כאן הסבירו לנו שעקב ריבוי פניות והתעניינות רבה במגוון המבצעים, הם ממליצים להתקשר מאוחר יותר.
מתי הכי כדאי להתקשר למוקד? ההמלצה היא או קרוב לסגירת המוקד (21:00) או זמן קצר לאחר פתיחתו (8:00).
החבילה הכי בלתי מוגבלת שהציעו לנו:
משלמים 199 שקלים בחודש ומקבלים שיחות סמסים ללא הגבלה. הגלישה כוללת נפח של חצי ג'יגה אבל הם ממליצים להוסיף עוד 20 שקלים בחודש כדי לקנות 2 גיגה בייט. כאן מהירות הגלישה גבוהה, 15 מגה בייט.
עוד הסבירה הנציגה כי אם אנחנו עוברים ניוד, כלומר מעבירים את המספר שלנו מחברה אחרת אליהם הם יורידו לנו את התשלום החודשי ל-179 שקלים.
פרטנר
שעת שיחה: 16:15
זמן המתנה: 15 דקות
הודעת פתיחה: גם כאן קיבלנו הודעה מנומסת ובה החברה התנצלה על זמני ההמתנה הארוכים וציינה כי הסיבה לכך היא התעניינות גדולה בתכניות ובמבצעים שלהם.
מתי הכי כדאי להתקשר למוקד? השעה האופטימלית להגיע במהירות לנציג בימים עמוסים אלה היא קצת לפני 21:00 בערב, רגע לפני סגירת מוקד שירות הלקוחות שעובד מ-8:30 עד 21:00. חשוב לציין כי התקשרנו בפעם נוספת בשעה 18:50 ולמרות ההודעה כי מוקדי שירות הלקוחות עובדים על 21:00 בערב הסביר לנו נציג תמיכה טכנית כי בגלל ריבוי הממתינים הוחלט לסגור את המוקד מוקדם יותר מהרגיל. מוזר, אך זה מה שנאמר לנו.
החבילה הכי בלתי מוגבלת שהציעו לנו: תשלום של 150 שקלים בחודש עבור שיחות וסמסים ללא הגבלה וגלישה של חצי ג'יגה. אם רוצים גם גלישה ללא הגבלה יש להוסיף עוד 40 שקלים בכל חודש. בסך הכל יוצא 190 שקלים.