חברות הסלולר מגלות יצירתיות יתר כאשר הן בוחרות שמות למכשירים שלהן. קחו לדוגמה את HTC סנסציה או את ה-Desire (תשוקה). האם פעם תהיתם מדוע בחברה בחרו דווקא בשמות האלה והאם מישהו הגזים בניסיונות לפתות אותנו?
אז התשובה היא כן וברור שבחירת השמות אינה מקרית. ולא רק HTC עם הסנסציה והתשוקה אלא גם סמסונג, LG ושאר יצרניות הסמארטפונים עובדות שעות נוספות עם אנשי השיווק כדי למצוא שם מוצלח למכשיר הנייד אותו המשתמש ירכוש.
המטרה של החברות היא לגרום למוצר להישמע נחשק והן דואגות לתת לו שם מתאים, הבעיה היא שיש עוד תעשייה שעושה בדיוק את זה, חברות המייצרות…אמצעי-מניעה!
כן על-פי The Intercom Blog שמם מכשירי אנדרואיד רבים זהה לדגמים של קונדומים ואף מגדיל לעשות ומספק טבלת השוואה המראה לאיזה דגם של מכשיר יש גם שם של קונדום.
חשבו על השם: Desire, Touch, Wildfire (חומר דליק ביותר/אש פראית, מגע, תשוקה) ועוד, האם הם מעלים בראשכם אסוציאציה של טלפונים סלולריים או אולי תכשירים מתחום אחר לגמרי?
נזכיר כי שמות גרסאות מערכת ההפעלה של אנדרואיד גם הן, במקרה זה באופן מובהק, מנסות להזכיר לנו תחושות נעימות. רק שם הם מתמקדים בתחום האוכל. השם של אנדרואיד 4.0 הוא Ice cream sandwich (קסטה), Jelly Bean (סוכריית גומי) לאנדרואיד 5.0, honeycomb (חלת דבש) לאנדרואיד 3.1 ועוד.
ואם זה לא מספיק, ברשת כבר צחקו בעבר על השמות המוזרים של מכשירי האנדרואיד (ולא בהכרח בהקשר מיני) והיה מתכנת שאף יצר את Android phone Generator שפשוט לוקח מילים שונות ולא ממש קשורות ויוצר מהן שמות לגימטימיים מאוד לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד.
הנה טבלת השמות של קונדומים ומכשירי אנדרואיד - האם תצליחו לנחש איזה שם שייך למי, או אולי לשניהם?
ואלה התשובות, כמה ניחשתם?
>> גם השם של TGspot חשוד באותה בעיה: בואו לדבר על זה בפייסבוק