יכולות ההתעללות של חברות הסלולר בלקוחותיה ידועים כבר מזמן לכל ישראלי בעל מכשיר טלפון נייד. הרי מי מאיתנו לא קיבל הודעות על חיובים שגויים, חשבונות מנופחים ובילבולים שנעשו על ידי חברות הסלולר. כעת, תארו לעצמכם את הרגשתה של סולין סאן חוזה, אשר מתגוררת בחבל בורדו שבצרפת, כאשר היא פתחה את חשבון הסלולרי החודשי שלה וגילתה כי חייבו אותה בסכום הקרוב ל-15 טריליון דולר, סכום בעל חמישה עשר אפסים, אם תהיתם.
"היו כל כך הרבה אפסים על הנייר שבכלל לא הצלחתי להבין כמה זה יוצא" סיפרה סאן חוזה לעיתון "הארלד סאן". כדי שתקבלו מושג קצת יותר רחב על סכום החיוב - מסתבר שהסכום שווה לפי 6,000 מהתמ"ג השנתי של צרפת.
רמות החרדה של סאן חוזה טיפסו מעלה כאשר היא גילתה ששירות הלקוחות של "בויג'אוס", חברת הסלולר אשר חייבה אותה בסכום הדמיוני, אינו יכול לעזור לה וכי אין באפשרותם למנוע פירעון של הסכום המטורף מתוך חשבונה. בסופו של דבר הסכימה חברת הסלולר להודות בטעות שעשתה וחייבה את גברת סאן חואן ב-150 דולר בלבד, הסכום המקורי אותו הייתה חייבת. ומה בנוגע לאשם בטעות? כאן החליטו חברת הסלולר לקחת צעד אחורה ולהאשים את הטכנולגיה הכי פחות מתקדמת שלהם - מכונת ההדפסה, בניפוח הסכום.