לקוחות שהזמינו את הסמסונג גלקסי אס 3 החדש מ- hMobile מבית הום סנטר לפני קצת יותר מעשרה ימים, עדיין לא קיבלו את המכשיר.
הלקוחות המתוסכלים שרצו להקדים את כולם ולרכוש את המכשיר לפני שיגיע לספקיות הרשמיות הזדרזו להזמין את הסמארטפון המדובר כשהובטח להם שהוא יהיה פיזית בידיהם ימים ספורים אחרי הרכישה.
"קניתי את המכשיר במסגרת העסקה ב-3 ביוני במחיר מלא. עם זאת, המכשיר לא סופק לא לי ולא לאף לקוח שקנה במסגרת המכירה הזאת", סיפר אורי, אחד מהלקוחות שהזמין את המכשיר.
"החברה התחייבה לעשרה ימי עסקים בהספקה וגם בהתחייבות הזאת הם לא עומדים ויש עוד לקוחות שרכשו את הגלקסי ב-31 במאי עם אותה התחייבות וגם הם עדיין לא קיבלו אותו. בעצם אף לקוח לא קיבל את המכשיר תחת hMobile".
אף אחד לא יודע מה קורה
מלבד התסכול באי קבלת הגלקסי נראה שהמוכרים וגם הלקוחות סובלים ממחסור באינפורמציה: "פניתי מספר פעמים לנציגה שעשתה לי את המכירה, פניתי למנהל הסניף בהום סנטר וגם פניתי פעמיים למוקד השירות של hMobile שרק למצוא את המספר שלו זה מחקר בפני עצמו. כולם מתנערים מאחריות ואין להם מושג מתי המכשיר יסופק", מספר אורי ומוסיף: "זה מתסכל שאנחנו שרצינו להקדים את כולם עדיין לא קיבלנו את הגלקסי בעוד שחברות הסלולר הגדולות כבר סיפקו אותו בשבוע שעבר. יש פה זלזול בלקוחות ואי עמידה בהתחייבויות שיש להן גם בסיס משפטי. הם עושים צחוק מהלקוחות".
התקשרנו למוקד של הום סלולר כדי לבדוק את הנושא ואכן נאמר לנו כי ההתחייבות לספק את המכשיר היא תוך עשרה ימי עסקים, כך שמה-31 במאי עדיין לא עברו אותם עשרה ימים. כששאלנו מתי המכשיר יגיע, נאמר לנו כי הוא צפוי להגיע ביום חמישי הקרוב וכל הלקוחות שהזמינו יקבלו אותו.
מהום סנטר נמסר:
"אנחנו מודעים למצב, בשל הביקוש הרב לא הצלחנו לספק לכולם את המכשירים. שאר המכשירים יהיו אצלנו בחנויות עד יום חמישי הקרוב. הודענו ללקוחות אישית שיקבלו פיצוי בעקבות העיכוב (מגן מסך ופרוטקטורט) אנו נטפל במקרה המדוברים באופן פרטני ולא נימנע מלספק תשובות לאנשים שהבטיחו את רכישתם וקנו מבעוד מועד את המכשיר".
>> בדקנו את הגלקסי S3, מה חשבנו עליו?