איש העסקים סיני תובע סוכנות ליווי אוסטרלית בטענה כי שירותי מין של כוכבות קולנוע הוליוודיות שהובטחו לו, לא סופקו, דיווח העיתון האוסטרלי "דיילי טלגרף".

שו יו טען כי שילם 3.7 מיליון דולר אוסטרלי (2.8 מיליון דולר אמריקאי) לסוכנות ליווי בעיר סידני, שתמורתם הובטחו לי מפגשים מיניים עם שחקנית הקולנוע האמריקאית, מייגן פוקס, דוגמנית ויקטוריה סיקרט, קנדיס סוונפול, והדוגמנית הסינית יאנג יינג, המוכרת יותר בשם הבמה שלה "אנג'לה בייבי".

בדיווח לא נטען כלל כי פוקס, סוונפול או יינג עובדות באספקת שירותי מין, אולם שו טען בתביעתו כי הסכים לשלם לשלוש הנשים את הוצאות הנסיעה והאירוח שלהן, וכי הן היו אמורות לפגוש אותו בסין, אולם בניגוד למובטח - לא הגיעו בסופו של דבר.

עוד טען במסמכים שהגיש לבית המשפט כי סוכנות הליווי "רויאל קורט אסקורטס" גבתה ממנו דמי הצטרפות בסך 24 אלף דולר אוסטרלי (18 אלף דולר אמריקאי) כדי ליהנות מגישה לשירותיה, דיווח טלגרף שלשום על פי מקורות ברשויות החוק באוסטרליה.  

הסוכנות, אשר על פי הדיווח פועלת מפרבר נורת סידני של העיר סידני, מציעה מפגשים מיניים מקומיים ובינלאומיים במקומות כמו לונדון, הונג קונג, דובאי, מומבאי, יפן וצרפת.

פורסם במקור ב"TheMarker"

עוד ב"TheMarker":