1. "אימוג'י"

טי.ג'יי מילר מגלם אימוג'י ":/" שבעצם מרגיש כל מיני רגשות שונים. כדי לתקן את התקלה האיומה הוא יוצא למסע ברחבי הטלפון, כלומר נודד בין אפליקציות שונות, ועל הדרך מגלה את עצמו, כשלצידו אימוג'י של כיף ואימוג'י של בחורה מגניבה ("האקרית", או משהו כזה). בקיצור, "הקול בראש" + "צעצוע של סיפור" + "סרט לגו" + "ראלף ההורס" חלקיי מאה מינוס השכל = סרט אמיתי לגמרי שקיים והילדים שלכם יכולים לראות עכשיו בקולנוע. עדיף כבר מרתון בהייה בקיר תוך כדי אכילת ארטיק יוטיוב (עוד מוצר לא ייאמן שקיים).

2. "פיקסלים"

חייזרים מתקיפים את כדור הארץ כשהם מתחזים למשחקי מחשב מהאייטיז. אדם סנדלר היה ממש טוב במשחקי ארקייד כילד אבל היום מבוגר כלומניק שעובד בתמיכה טכנית. קווין ג'יימס הוא חברו הטוב מילדות וגם נשיא ארצות הברית. ג'וש גאד מאוהב בדמות מצוירת ובסוף הסרט הם ביחד (סוג של). כל החבורה הנפלאה הזו + פיטר דינקלאג' צריכה להציל את העולם בעזרת מכונית צבעוניות שבורחות מפאקמן ענקי לא מספיק נורא? מישל מונאהן, בסרט קצינה בצבא ובמציאות מישל פאקינג מונאהן, מסיימת את הסרט עם אדם פאקינג סנדלר.

3. "ביום שזה יקרה"

"זה" = הצמחים כל כך יכעסו עלינו על הרס כדור הארץ שהם יתחילו לשחרר לאוויר רעל שגורם לאנשים להתאבד. לא בטוח שמדובר בסרט הכי גרוע של מ' נייט שאמאלן, אבל הוא בהחלט מועמד ראוי לתואר. מארק וולברג משחק רע בצורה הכי טובה שאפשר, זואי דשנל היא אשתו שעומדת לבגוד בו, בסוף הם ביחד ומאוהבים ויש להם ילדה מאומצת ותינוק בדרך. מומלץ בחום.

4. "בייבי בוס"

ילד חמוד מתעורר יום אחד אל התגלית המזעזעת שנולד לו אח קטן, שלובש חליפה כל הזמן ונמצא במשימה חשאית מטעם תאגיד תינוקות. כדי להגיע לעיר התינוקות שבשמיים האחים מוצצים מוצץ ועוברים חוויה פסיכדלית. התינוק אוכל סושי, מחזיק את הגרביים עם ביריות ואם זה לא היה סרט לילדים כנראה היה מסניף קוק על השולחן. הוא לא אוהב את ההורים שלו. לא כל כך אכפת לו מהם באופן כללי. האח הגדול, בינתיים, ממש מוטרד מהרעיון שלהורים שלו אין מספיק אהבה בשביל שני ילדים, חשש שמתממש במשימתו של התינוק - לחסל כלבלבים כדי שבני האדם יאהבו תינוקות יותר. כן, ברור שזו דרך יצירתית לדבר על לידה של אח קטן, בטח שהסרט מכריז שלגיבור יש דימיון מפותח, אבל בשלב מסוים המטאפורה יוצאת משליטה והופכת להזייה מטרידה למדי.

5. "סופר בלונדינית"

זוכרים שפעם הוליווד ממש ניסתה למכור לנו את דיין קוק ככוכב הבא, כיוון שהיה חצי חתיך ומצחיק לכאורה? אז "סופר בלונדינית", במקור "עובד החודש", הוא קומדיה מטופשת בכיכובו של אותו דיין קוק וג'סיקה סימפסון (בתפקיד הבלונדינית, איך לא). בסרט, קוק הוא עובד ציני ומרוט בסופרמרקט שמנסה להפוך לעובד טוב כדי לכבוש את לב העובדת החדשה, שלה סטנדרטים נמוכים-משהו כי היא תמיד מתאהבת בעובד המצטיין במרכול. יש כמובן סיקוונס שבו הזוג הצעיר יוצא לדייט בסופר, משתובב במחסן ואוכל צ'יקן פרמז'ן מהקפיטריה. מה דיין קוק עושה היום? מדבב מטוס בסדרת "מטוסים". הולם.

6. "פאן"

מה שקורה כשכל הקלישאות של סרטי פנטזיה ורימייקים "בוגרים" לסיפורי ילדים קלאסיים מרוכזות אל תוך תסריט מחורבן אחד. פריקוול ל"פיטר פן" שמציג את הסיפור שלא שמעתם על הגעתו של פיטר לארץ לעולם לא, שאז עוד הייתה מלאה בפיראטים ששרים שירים של נירוונה והרמונס. פיטר פן הוא בעצם האחד שהנבואה הבטיחה שיציל את כולם ממשהו בעזרת משהו. קפטן הוק צעיר וחתיך, יש לו שתי ידיים, הוק זה השם האמיתי שלו והוא מאוהב בטייגר לילי. טייגר לילי היא רוני מארה עם וילון צבעוני במקום פאה על הראש. ליו ג'קמן דווקא יש פאה והוא חוגג על התפקיד המוגזם שקיבל כאילו החיים שלו תלויים בזה. אה, ומשהו עם מלחמה בלונדון ובית יתומים ושיט מעיק וממוחזר שלא מסתדר בזמנים עם הסיפור המקורי. אסון זה אנדרסטייטמנט לחרא הזה.

7. "Labor Pains"

כשהשנה היא 2009 וקומדיה רומנטית עם לינדזי לוהאן משודרת בארצות הברית רק בטלוויזיה, אפשר לדעת די בביטחון שמדובר בזוועה קשה. העלילה מבוססת על החוק שקובע כי לא ניתן לפטר עובדת כשהיא בהריון (בארץ זה דווקא קורה לא מעט, תגגלו) ועוקבת אחרי צעירה שמעמידה פני אם לעתיד כדי לא לאבד את המשרה שלה. הרעיון הגיע לה מפרק של "חוק וסדר". ברגע השיא אחותה של הגיבורה לוקחת לה את הכרית שהיא מחביאה מתחת לחולצה אז היא משתמשת בבלון במקום והוא אובייסלי מתפוצץ. איך זאת לא קומדיית קאלט, לעזאזל?

8. "ג'וניור"

וכמובן שאי אפשר לדבר על סרטי הריון מופרכים בלי להזכיר את הסרט שבו ארנולד שוורצנגר נכנס להריון. זה קורה במסגרת ניסוי חדשני ובעזרת תרומת ביצית מאמה תומפסון ובמהלך הסרט הוא עושה דראג, מדבר על הפטמות המעקצצות שלו ובשום שלב לא מסביר איך הוא גידל פתאום רחם. חלום או סיוט? קשה לומר.

9. "קרניים"

דניאל רדקליף קם יום אחד בבוקר ומגלה שצמחו לו קרניים. זה קרה כי בת הזוג שלו נרצחה וכולם בטוחים שהוא זה הרג אותה. הקרניים גורמות לאנשים להתוודות בפניו על חטאיהם, אז הוא יוצא לחקירה בלשית אלימה וקריפית בעקבות הרוצח האמיתי. יש גם סצנות סקס קיטשיות, נגיעה של סלאש-שיימינג וסצנת טריפ דוחה במיוחד. בסוף הסרט רדקליף הופך לשטן בעזרת איפור מכוער ואפקטים גרועים. זה לא הסרט היחיד של רדקליף שקצת קשה להאמין שהוא אמיתי - ב-"Swiss Army Man" הוא מגלם גופה עם כישורים סמויים שמשמשת את פול דנו להישרדות על אי בודד. היא מפיקה מים נקיים, יכולה לשמש לתספורת וגילוח ואם מכניסים אותה למים היא הופכת לסירת מנוע המונעת ע"י פלוצים. החלק הכי מוזר - זה דווקא סרט נחמד.

10. "היסטריה"

קומדיה רומנטית על רקע המצאת הוויברטור. בסרט, הממציא הוא רופא צעיר שנדרש ע"י הבוס שלו לענג ידנית נשים הסובלת ממשבר נפשי קל ומחפש פתרון יעיל יותר כי כואבת לו היד. באמת. על הסיפור ההיסטורי המוזר הזה, מופרך כמו שרק לדברים שקרו באמת מותר להיות, מולבשת עלילה שבלונית של משולש אהבה בכיכובן של שתי אחיות - אחת חמודה וענוגה, השנייה פמיניסטית קולנית (מגי גילנהול) שאף אחד לא מבין מלבד, כמובן, הרופא שעושה ביד למחייתו, כלומר, מודע לקיומה של האורגזמה הנשית.

11. "באטלשיפ"

כנראה שמישהו התבדח פעם בחדר ישיבות "'רובוטריקים' ו'ג'י איי ג'ו' הכניסו כסף, בואו נעשה סרט אקשן על פי 'צוללות' עם חייזרים ופיצוצים וסאונד מתכתי מעצבן וריהאנה ונרוויח מלא" וקרה מה שקרה.

 

mako תרבות בפייסבוק