הנה שילוב שלא חשבנו שנשמע, ובטח לא חשבנו שיהפוך לסרט הוליוודי עתיר תקציב: "50 גוונים של אפור", אבל לנוער. אבל החיים מלאים הפתעות, ובגלל האקסיומה הזו קיבלנו בסוף השבוע את הטריילר ל"אחרי ש..." (After), הדרמה הרומנטית ה... סקסית? ארוטית? סתם מלאת מזמוזים? ימים יגידו. "אחרי ש..." הוא עיבוד לספר באותו שם מאת אנה טוד, שיצאו לו גם שלושה ספרי המשך (כולם ראו אור בעברית בהוצאת "אהבות") - "אחרי שהתנגשנו", "אחרי שנפלנו" ו"אחרי הסוף הטוב". עוד מישהו מריח כאן המשכונים בסגנון "50 גוונים של שחרור" או, לא עלינו, "דמדומים 3: ירח חדש" ? יופי, כי חשוב לנו לא להיות לבד בסיפור הזה.

"אחרי ש..." מגולל את סיפור אהבתם של טסה, סטודנטית צעירה עם חיים מושלמים אך מסודרים להפליא, והרדין, הבאד-בוי שמתעקש לפרוע את הסדר הזה ולהעיר את כל התשוקות הרדומות בליבה ובגופה. "הוא חמוד ומצחיק, אבל גם גס רוח - עד כדי אכזרי", מספרת כריכת הספר בעברית.  בדומה לכתביה של א. ל. ג'יימס, מחברת סדרת "50 גוונים", גם טוד פרסמה את "אחרי ש" לראשונה ברשת, באתר Wattpad. וכמו "50 גוונים", גם "אחרי ש..." החל את דרכו כספרות מעריצים (Fan Fiction), וסיפר במקור על הרפתקאה רומנטית בכיכובו של כפיל הארי סטיילס, יוצא להקת "וואן דיירקשן" שהיתה הלהקה האהובה על טוד. זה בהחלט מסביר את ניפוץ הגיטרה בטיזר, כי כולם שהארי היה הילד הרע של "וואן דיירקשן".

הפאנפיק של הסופרת הצעירה הפך לפופולרי להפליא, ונקרא יותר ממיליארד פעמים מאז פרסומו ב-2013, מה שהוביל אליו גם את הוצאות הספרים הגדולות, ואחריהן גם את אולפני הקולנוע. הסממנים המרכזיים לדמותו של סטיילס רוככו והוחלפו כדי להפוך את הרדין לגיבור ספרותי בפני עצמו (וגם, אנחנו יכולים רק לשער, כדי להימנע מתביעה) - בדיוק כמו שעשתה ג'יימס, שספרי "50 גוונים" שלה החלו כפאנפיק על יקום "דמדומים", ושגיבוריה אנסטסיה סטיל וכריסטיאן גריי התפרסמו תחילה כבלה סוואן ואדוארד קאלן מסדרת הספרים המצליחה של סטפני מאייר.

בהתחשב בהצלחה הענקית של סרטי "דמדומים" ו"50 גוונים", אין פלא שהוליווד החליטה לעבד את "אחרי ש...", וכמו בסרטים ההם, גם כאן לוהקו שחקנים שמקווים להפוך את "אחרי ש..." לתפקיד פריצה. את טסה תגלם ג'וזפין לנגפורד, אחותה הצעירה של קתרין לנגפורד מ"13 סיבות" ו"באהבה, סיימון". את הרדין יגלם הירו פיינס-טיפין, שם שהלוואי שהיינו ממציאים אבל הוא אמיתי לגמרי, וגם הוא שייך למישהו שמגיע משושלת של שחקנים: דודיו הם השחקנים הבריטיים המפורסמים רייף וג'וזף פיינס. פיטר גלאגר, סלמה בלייר וג'ניפר ביילס הם השחקנים המנוסים יותר באסקט, וינסו להעניק ל"אחרי ש..." את אותה הדרת הכבוד שמייקל שין וקים בייסינגר העניקו ל"דמדומים" ו"50 גוונים" כלומר, הדרת כבוד מפוקפקת מאוד.