הביקור של הקרקס המהיר בעולם בצפון אמריקה אפשר לספונסרים השונים של קבוצות הפורמולה 1 לנצל את נוכחותם של הנהגים המפורסמים בעולם למסע נמרץ של יחסי ציבור מתוקתקים היטב.
אבל בעידן של ריגושים מהירים לכולם ברור שכדי לזכות באמת להרבה חשיפה צריך יותר מראיון בתוכנית טוק-שואו.
וכך, בעודו במונטריאול לקראת הגרנד פרי של קנדה, נהג קבוצת רד בול, מארק וובר - האוסטרלי החביב, הוזמן למסלול מירבל כדי להשתתף במרוץ מסוג אחר לגמרי.
במסלול הוא פגש את ג'ון דבור, שכמו וובר גם הוא ספורטאי עליו רד בול לקחה חסותה, שמולו הוא צפוי היה להתמודד, אלא שדבור אינו נהג פורמולה 1. למעשה הוא אינו נהג כלל וגם לא רוכב אופנועים נודע אלא אלוף צניחה חופשית.
בתחילת המפגש דבור הראה לוובר כיצד ניתן להשתמש במנהרת רוח למשהו אחר מאשר לבחון את האווירודינמיקה של מכונית המרוץ שלו, בסימולציה של ריחוף באוויר בעת צניחה חופשית.
וובר מצידו הדגים לאומן הצניחה החופשית את אמנות אחזקת ההגה בהקפה מהירה מסביב למסלול על סיפונה של אינפיניטי G37S (אחת הספונסריות של קבוצת רד בול בפורמולה 1).
ואז, אחרי שהסתיים שלב הנימוסים הגיע שיאו של היום – וובר התמקם על קו הזינוק והמתין למתן האות בדרך לבצע הקפה מהירה של המסלול שאורכו כקילומטר וחצי. גם דבור התמקם במרחק זהה מקו הסיום אבל מלמעלה. בהינתן האות שני הספורטאים יצאו לדרך – וובר דחף את האינפיניטי אל הקצה תוך שימוש מינימלי בבלמים, דבור צלל במהירות וחתך את האוויר בלי לפתוח את המצנח עד לרגע האחרון.
צפו בסרטון המרהיב כדי לראות מי הגיע ראשון לדגל המשובץ בקו הסיום.