יש אנשים שברגע שמחוג הדלק במד שבדשבורד יורד מתחת לקו החצי ממהרים להיכנס לתחנת הדלק הראשונה שבנמצא כדי למלא את המיכל, אבל יש גם לא מעט אנשים, לעתים אף אחראים באופן כללי, שממשיכים לנהוג כאילו כלום גם כשהמד יורד לשליש, רבע ואף מגיע לקו האדום.
יתרה מזאת, יש כאלה שמשום מה ממש בטוחים שכשהם נוסעים עד שנורית הדלק מאותתת במצוקה הם חוסכים כסף ומנצלים בצורה טובה יותר את הדלק שרכשו.
עוד ב-mako רכב
שיא החיסכון: 35 ק"מ לליטר בפיג'ו משפחתית
ארץ אחת, מכל דלק אחד
זה כמובן לא נכון וגם לא טוב למנוע שיונק את השאריות והלכלוך של תחתית המיכל ולפעמים גם עלול לגרום לסיטואציות לא נעימות ולהתקעות בצד הדרך כי מרפי, כמו מרפי - תמיד דואג שלא תהיה שום תחנה פתוחה בסביבה בדיוק כשאתם על הטיפות האחרונות.
ואז, אחרי שתקללו את כל העולם ואחותו, תאלצו להבין שעכשיו אתם צריכים איכשהו (ברגל או בטרמפים) להגיע לתחנת דלק, למצוא איזה מיכל, למלא אותו, להתלכלך בדלק וגם למצוא דרך להגיע חזרה עם הג'ריקן, להתלכלך פעם נוספת כשאתם שופכים את הנוזל הצהבהב למיכל ולהתפלל שהכמות ששמתם תאפשר לדדות לתחנה להשלמת התדלוק.
אנחנו בכל מקרה היינו ממליצים להמתין לעזרה ולא להרוס את האספלט ולהסתכן, אבל ברוסיה, אוי ברוסיה, שם נראה שבכבישים כמה שיותר הזוי כך יותר טוב.