בדרך כלל, כשכתבי רכב עושים למכונית האנשה וטוענים שהיא סובלת מ"פיצול אישיות" הכוונה לכך שהיא מאגדת בחובה שילוב של תכונות ומאפיינים שלא בדיוק מסתדרים אחד עם השני ובניגוד לתכונת האופי הזאת אצל בני אדם, במכונית, לעיתים, זה דווקא עשוי להיות משהו חיובי למדי.
עם זאת, נראה שהמכונית שבתמונות שלפניכם ללא ספק סובלת מפיצול אישיות חמור במיוחד שמצריך התערבות של גורמים מקצועיים.
כשמסתכלים עליה מקדימה היא נראית רגילה לגמרי, כמו כל אודי A4 סטנדרטית מהדור הקודם, אבל כשמפנים את המבט הצידה משהו לא כל כך מסתדר וכשמסתכלים מאחור קשה לטעות: אלה לא האחוריים של אודי, זהו הישבן השנוי במחלוקות של ב.מ.וו סדרה 5 מהדור אותו עיצב כריס בנגל.
רגע, רגע, פרונט של אודי עם אחוריים של ב.מ.וו? שתיתם משהו? אתם בטוחים שראיתם טוב? צריך לבדוק זאת שוב ואם באמת הדבר נכון איך הן מתחברות בדיוק באמצע? או שלמעשה המראה הקצת לא ברור הזה של הצדודית שכוללת חצאיות צד בולטות, חיפויי כנפיים תפוחים ודלתות עם ידיות פתיחה נסתרות טומן בחובו מכונית נוספת, שלישית, שמחברת בין צמד המתחרות מגרמניה?
ובכן, לאחר בחינה מעמיקה של התמונות, מתברר שלא מדובר בזוג המוזר אלא במאנז' א-טרואה שכולל, לבד מצמד הגרמניות היוקרתיות, גם יפנית העונה לשם... סובארו.
מאחור מדובר בב.מ.וו סדרה 5אמנם בתחילה היפנית נראית מעט נחבאת אל הכלים אבל למעשה תפקידה מרכזי מאוד והיא זו המשמשת כחוליה המשמעותית בשלישיה ולמעשה הפרונט והאחוריים היוקרתיים הושתלו על המרכב ומכלולי ההנעה שלה.
למי שעוד לא זיהה נציין כי מדובר בסובארו אימפרזה WRX מהדור הראשון משנת היצור 1993 שבעליה כנראה מאוד אהב את יכולות הניהוג ועוצמת מנוע הטורבו של המכונית ששלטה בשלהי המילניום השני במסלולי הראלי השונים, אך לא כל כך התחבר ללוק הסתמי האופייני למרבית המכוניות מתוצרת החברה היפנית הקטנה.
אותו בעל רכב אנגלי החליט, במקום לנסות את מזלו עם כל מיני קיטים מצועצעים למרכב שעדיין שומרים על קווי העיצוב הכללים של האימפרזה, פשוט ללכת על עיצובים של מכוניות שהרשימו אותו. ואם כבר עושים mix-and-match אז ממש לא חייבים להתפשר על האחוריים של דגם מסוים אם מה שבעצם אוהבים באותו הדגם הוא הפרונט - ולהיפך.
מסתבר שהאודסוב.מ.וו המיוחדת הזו מוצעת בימים אלה למכירה בeBay- הבריטי ולמרות שהמכונית נראית לפחות מהתמונות במצב מצוין לא בדיוק נרשמת התנפלות המונית על האופציה לרכוש 3 מכוניות במחיר של אחת ו-5 ימים לסיום המכירה נרשמו רק ארבע הצעות מרוכשים פוטנציאליים שהציעו בשלב זה לא יותר מ-24 אלף שקלים.
>> הכירו את המכונית הגרועה בעולם - מאילו חלקים של איזה מכוניות תורכב המכונית הכי לא אמינה בעולם
במבט מהצד התמונה מתבהרת ומתברר כי בכלל מדובר בסובארו