סוס צוהל עם 738 כוחות סוס | צילום: אוטו בפעם האחרונה שמישהו ניסה לקרוא תיגר על מכונית מתוצרת פרארי זה נגמר בבואה לאוויר העולם של אחת מיצרניות הרכב האקזוטית והנחשקות ביותר - למבורגיני.
פרוצ'יו פנה לפרארי עם הצעה לשדרוג שיפתור את הבעיה, אך אנזו פרארי האגדי לא ממש התרשם ודחה את למבורגיני בטענה שעדיף שימשיך להתעסק בבניית טרקטורים ושהוא לא מבין דבר במכוניות ספורט.
את המשך הסיפור כולם מכירים והמכוניות שאותו יצרן הטרקטורים הציג לאורך 50 השנים האחרונות הרטיטו את עולם הרכב ואף גרמו למאות אלפי בני נוער ברחבי העולם לקשט בפוסטרים שלהן את קירות חדריהם.
כעת נראה שסדנת השיפורים האמריקאית הנסי (Hennessey), שהפכה למפעל רכב קטן ול"ילד הרע" של יצרני רכבי הספורט עם הוונום GT שקבעה שיא עולמי בהאצה מ-0-300 ומי שגרמה לפסילת שיא גינס שהחזיקה הבוגאטי ויירון כמכונית המהירה בעולם, רוצה גם לאתגר את פרארי במה שמזכיר את הסיפור שהתחיל את היריבות בין מראנלו לסנטה אגתה.
הפרארי 458 איטליה נחשבת כיום למכונית הספורט הטובה בעולם, אבל נראה שלדעתו של ג'ון הנסי, הבעלים והמייסד של סדנת השיפורים הנסי, היא לא מושלמת וש-570 הסוסים שמיצר מנוע ה-V8 בנפח 4.5 ליטר המותקן באחוריה ותאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות אינם מספקים. לפיכך התקינו בסדנה שני מגדשי טורבו, מצנן ביניים (אינטרקולר) עם קירור מים ומערכת פליטה חדשה המעלים את ההספק ל-738 כ"ס (תוספת של 168 סוסים) ומקצרים את משך התאוצה ל-97 קמ"ש (בארה"ב מודדים מאפס ל-60 מייל בשעה) ל-2.8 שניות.
למרות שה-458 של הנסי מציגה ביצועים שמקפיצים אותה כיתה לרמה של מכוניות העל החדשות - לה-פרארי, מקלארן P1 והפורשה 918 ספיידר, הסאונד ממערכת הפליטה (כמו במנועי טורבו אחרים) לא משתווה למופע המוסיקלי שמפיקה יחידת הכוח האטמוספרית המקורית.
עבור הבודדים שרכשו 458 איטליה בישראל ומרגשים שכבר מיצו את יכולותיה מבלי לעוף מהכביש ללא סיבה בדרך לאילת, נספר שהקיט של הנסי עולה 215 אלף שקלים ומגיע עם אחריות לשנה או ל-20 אלף ק"מ.
אנחנו, צנועים שכמונו, מוכנים להסתפק גם ב-458 הבסיסית.