יש להניח שחובבי החלקות הצד מביניכם כוססים ברגעים אלה את ציפורניהם בציפיה דרוכה לסרטון הג'ימקאנה 5 של קן בלוק שאמור לעלות לאתרי הצפיה ברשת (וכמובן גם ל-mako רכב) ביממה הקרובה.
בסרטון בלוק צפוי לעשות דריפטים עם הפורד פיאסטה הכוחנית שלו המצוידת בהנעה כפולה ומנוע המפיק לא פחות מ-600 כ"ס ברחבי סאן פרנסיסקו.
אמנם אף חובב הגה לא יחלוק על כך שסרטוניו של בלוק הם מעדן מוטורי מרהיב ביופיו, אך לא פעם יש התוהים האם באמת חייבים כל כך הרבה כוח ושיפורים כדי לנסוע על הצד או שלמעשה גם למכוניות ללא כל יומרות ספורטיביות יש יכולות דריפטינג לא מבוטלות כלל?
ובכן, אם נלך אחורנית בזמן ונבחן את ההיצע המשפחתי לפני 30-35 שנים, נגלה שמרבית המכוניות המשפחתיות מאותה תקופה היו מצוידות בהנעה אחורית, מערכת מתלים פשוטה וצמיגים דקיקים והיו למעשה, בידיים הנכונות, יכולות להפוך למכונות דריפטינג מרשימות למדי, רק בקצב איטי משהו
אבל היום המצב שונה ומרבית מכוניות הנוסעים מצוידות בהנעה קדמית, צמיגים רחבים ושלל מערכות בקרה אלקטרונית והסיכוי להגיע איתן להנאה אחורית של ממש קלוש בערך כמו הסיכוי שבחורה תסכים לסקס אנאלי בדייט הראשון. אבל, בחיים לפעמים יכולות להיות הפתעות מכיוונים בלתי צפוייים וכמו שלפעמים הבחורה הכי חנוונית יכולה להתגלות כטורפת גברים, כך הטוויזי החשמלית העירונית הזעירה של רנו מתגלה כחיית דריפטים מפתיעה.
אמנם, יש להניח שהתגלית המרגשת הזו לא בדיוק מעניינת את מרבית הלקוחות הפוטנציאלים של הרכב הזה שבוודאי מתלהבים יותר מההצהרה הסביבתית הירוקה שלו, גודלו הקומפקטי המעניק לו יתרון ברחובות הכרך או ממראהו העתידני, אבל אין ספק שבעבור חולי הגה קשים, כאלה שחולמים על דריפטים גם עם עגלת הקניות בין שורות המדפים בסופר, ללא ספק מדובר בתגלית מרעישה.
>> חשמל כחול לבן – המכונית החשמלית של בטר פלייס במבחן ראשון על כבישי ישראל
לא בטוח שלזה התכוונו המתכננים אבל מסתבר שהטוויזי יכולה להפוך לחיית דריפטים