עד לפני כמה שנים נראה היה שלמרבית רוכשי המכוניות בישראל לא היה מושג קלוש ברכב ואנשי המכירות בסוכנויות למעשה יכלו למכור להם כמעט כל סיפור מופרך כמו גם דגמים שמחליפיהם הוצגו זה מכבר.
בשנים האחרונות הדבר השתנה ואם בעבר מידע עדכני אודות החידושים האחרונים בעולם הרכב ומבחני דרכים אמינים היו נחלתם הבלעדית של קומץ מכורים, כיום הם זמינים לכולם ברחבי הרשת ובפורטלים הגדולים במדורים ייעודים דוגמת ערוץ הרכב כאן ב-mako
במצב בו לא פעם הלקוחות הפוטנציאלים מגיעים לסוכנויות עם הרבה מידע שמאפשר להם לא לצאת פראיירים חשיבותו של איש או אשת המכירות אמנם פחותה מבעבר אבל עדיין איש מכירות טוב יוכל להבין מה הלקוח מחפש, להדגיש את הנקודות הרלוונטיות ולסגור הקצוות בדרך לעסקה.
ומה הופך עובד סוכנות לאיש מכירות טוב? האם סוד ההצלחה טמון במוכרן השוחה בכל הפרטים הטכניים ומפציץ את הלקוח הפוטנציאלי באין סוף מידע? האם הכי חשוב לדבר ברהיטות תוך כדי השמצת המתחרים בדרך משכנעת? או שבכלל היכולת לסגור עסקה קשור בזיהוי הרגע הנכון כדי להציע הנחה קטנה וסט חיישני רוורס במתנה?
ומהבדיוק יאנה עושה טוב יותר מאנשי מכירות ותיקים?
ובכן...איך נאמר את זה בעדינות, ליאנה יש יכולות נדירות למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי לחיטובי המרכב של הסיאט לאון מהדור היוצא, לאיכות הדשבורד ולשלל מצבי הכיוון של המושב.
אנחנו לגמרי השתכנענו, ואתם?
עושה חשק לבדוק את תא הנוסעים