חוזרים לילדות למי מאיתנו אין פינה חמה בלב לאותן מכוניות צעצוע קטנות של "הוט ווילס" או "מאצ'בוקס" עימן שיחקנו כאשר היינו ילדים בגיל חד ספרתי?
הן היו מצוידות בגלגלים מיוחדים שאפשרו ל"הטיס" אותן בקו ישר ובמעגלים במהירות גבוהה ולחלום שאנו למעשה אוחזים בהגה מכונית של ממש. חולי הרכב שבינינו מוכנים להישבע שבזמן שעשו "וורום וורום" והסיעו את אותן קטנטנות בקנה מידה של 1:64 ניצתה בהם לראשונה אש האהבה המוטורית שלא כבתה מאז.
הבעיה היא שכשמתקדמים בחיים לא פעם נוהגים לשכוח את האהבות הבוסריות הראשונות ולהסתפק בתחליפים זולים.
הקברניטים של מותג "הוט ווילס", שנאלץ להתמודד עם הרבה מתחרים זולים מהמזרח ואין סוף ריגושים זמינים ומתוחכמים יותר, הבינו לפני כמה שנים שעל מנות לשרוד במילניום השלישי עליהם להזכיר כל העת לאלה שלפני שנים שיחקו יומם וליל עם מכוניות הצעצוע שלהם והיום מתפקדים כהורים לילדים קטנים את אותו הריגוש שאחז בהם בכל פעם שקיבלו אריזה קטנה עם מכונית צעצוע חדשה.
אבל מסתבר שכדי לעורר געגועים לאהבה הישנה לא חייבים תמיד פעלולים קיצוניים ולעיתם משהו קטן יכול לעשות את העבודה אפילו טוב יותר כמו שהוכיח משרד הפרסום של החברה בסאו-פאולו שבברזיל שהחליט ללכת על קשר ישיר עם המעריצים.
במהלך יום שלם הוצבה במגרש החניה של מרכז קניות גדול בעיר קופסא זהה לאותה קופסא של מכונית צעצוע שכל כך התרגשנו לקבל כל פעם כשהיינו, רק בגודל ענק - כזה היכול להכיל מכונית אמיתית.
למרבה ההפתעה, ב"הוט ווילס" בחרו לוותר על הצגת אחת מהמכוניות שנמכרות כדגמים ולהשאיר את האריזה ריקה, וכך, כל מי שרצה יכול היה לנהוג עם מכוניתו לתוך האריזה האייקונית, לצאת החוצה ולהצטלם עם התוצאה.
>> ממש לא משחק ילדים: מסלולי מרוצים לאספנים
בגודל מלא, עם המכונית הפרטית