בעוד שהרוב המוחלט של הנהגים מעדיפים שארבעת הגלגלים של הרכב שלהם ישמרו על קשר קרוב וכמה שיותר רציף עם הקרקע, יש כאלה שמשום מה מרגישים צורך עז לנצח בדרכים שונות את כוח המשיכה ולהפוך את המכונית שלהם למעופפת. יש מי שמנסים להשיג שיא חדש ולקפוץ למרחק הגדול ביותר, אחרים מנסים להשיג גובה רב ויש כאלה שמנסים לעשות אפילו סבסוב באוויר.
אבל מסתבר שעד כה, כנראה, אף אחד לא ממש ניסה לקבוע שיא גינס בקפיצה בעת נסיעה ברוורס.
כאן נכנס לתמונה רוב דרדק, סקייטבורדר מקצועי לשעבר וכוכב טלוויזיה עם תוכנית ב-MTV בהווה, שהחליט לעשות בדיוק את זה מתוך הנחה שאם הוא היה טוב על רמפות עם סקייטבורד, אין שום סיבה שהוא לא יתבלט בתחום גם עם מכונית.
שברולט, שמשווקת בארצות הברית את הסופר מיני שלה, הסוניק, כרכב ראשון לצעירים הרפתקניים וכבר תרמה רכבים ועזרה בהפקת שלל אתגרים מוטוריים הזויים בהם סוניק נזרקה ממטוס כשבתוכה מספר צנחנים, נקשרה לרצועת בנג'י, קפצה וביצעה היפוך באוויר ואפילו שימשה להפקת שיר מלא של להקת OkGo שנסעה במסלול מכשולים מוזיקלי מיוחד, שמחה לתת כתף גם לאתגר הרוורס של דרדק.
הסוניק שנתרמה למשימה הייתה סטנדרטית, אך לצורך ביצוע הקפיצה אנשי שברולט ערכו בה שינויים מתבקשים שכללו הוספת כלוב התהפכות מלא, וכן התקנת מושבי ספורט ורתמות מרוץ למקרה שמשהו ישתבש.
כמו כן, על מנת להתאים את הרכב לקפיצה, בשברולט החליפו את מיכל הדלק בתחתית המרכב במיכל דלק קטן יותר אותו מיקמו במקום בלתי פגיע, פירקו את מערכת האגזוז, התקינו קפיצים עמידים יותר ודאגו לחלוקת משקל שווה בין החלק הקדמי של הרכב לחלקו האחורי.
הפוך, גוטה הפוךשתי רמפות מיוחדות נבנו לצורך ביצוע הפעלול בפארק השעשועים SIX FLAGS על רקע רכבות ההרים הענקיות שבמקום ובהינתן האות, אל מול קהל של אלפי סקרנים, דרדק שילב להילוך אחורי, לחץ את דוושת הגז לרצפה והאיץ בנחישות תוך כדי מבט לאחור (או במראות) אל עבר הרמפה.
הזינוק האחורי היה בהחלט מוצלח. הסוניק ריחפה באוויר ונחתה בצורה מושלמת על ארבעת הגלגלים רק לאחר 27.2 מטרים.
לאחר הקפיצה אנשי ספר השיאים של גינס שנכחו במקום מדדו את מרחק הקפיצה ובדקו, כדי לאשר את השיא, כי הרכב שרד את הקפיצה ועדיין מאפשר נסיעה.
בכל מקרה, גם אם ברשותכם סוניק דומה, הרשו לנו להפציר בכם לא לנסות לשחזר את הפעלול הזה בבית.