בטטת כורסא בלב מרדף מכוניות סוער פעם התרגשנו כשהיה צבע בשידורים ואחרי זה הסתדרנו מצוין עם טלוויזיות צבעוניות צנועות מסכים, אבל בשנים האחרונות משהו השתנה ונראה שהמרוץ אחר עוד ועוד מסכים עם יותר אינצ'ים גרם לנו להתרכז יותר באיך מאשר במה שאנחנו צופים בו.
עם השדרוג ברמת המסכים הצופים החלו לדרוש גם מספקי הכבלים והלוויין שסבלו בעבר מאיכות תמונה מוגבלת ומפוקסלת - HD כאן ועכשיו.
הדרישה לאיכות גבוהה יותר חייבה את חברות התקשורת להשקיע ממון רב בשדרוג האיכות. חברת כבלים קנדית המציעה שידור באיכות תמונה גבוהה במיוחד החליטה להמחיש בצורה הברורה ביותר עד כמה טובה כעת איכות התמונה שלה והחליטה לרתום את ז'אנר סרטי המרדפים עמוסי האפקטים שעובדים תמיד טוב במיוחד עם טלוויזיה גדולה ומערכת סראונד אימתנית להמחשה.
הפרסומת מכניסה את הצופים לשיא האקשן באמצע מרדף לוהט בין שתי ניידות משטרה הדולקות בעקבות קדילאק ספורטיבית באזור תעשייתי. זו הייתה יכולה להיראות כמו עוד סצנה שבלונית מסרט אקשן אלמלא על גג של כל אחד מכלי הרכב המשתתפים במרדף לא הייתה יושבת בטטת כורסא הצופה במרדף דרך המסגרת הריקה של מסך טלוויזיה.