כל מוכרן זוטר בעגלה בקניון נידח בארצות הברית ידע לספר לכם שאין כמו הדגמה מעשית של המוצר כדי לשכנע את הלקוחות באשר ליעילותו ולשימושיותו של מוצר זה או אחר.
אנשי מכירות מעט יותר בכירים ידגישו את הצורך בדוגמה אישית והזדהות מוחלטת עם המותג בדרך לשכנע את הלקוחות להעדיף מוצר מסוים על פני מוצר דומה אחר.
הדברים הללו הם די ברורים וטריוויאליים כשהמוצר שמדובר עליו הוא מכשיר להחלקת שיער או מכונית של מותג מסוים אבל כשמדובר במשהו שטומן בחובו גם סכנה גדולה לפגיעה ונזק, ממש לא בטוח שהרבה אנשי מכירות היו מוכנים לנסות על בשרם את היעילות של המוצרים שהם משווקים.
טרנט קימבול הוא המנכ"ל של חברת Texas Armoring Corporation, חברה בבעלות משפחתית העוסקת כבר למעלה מ-30 שנים בהסבת מכוניות רגילות למכוניות ממוגנות ירי.
מדובר במשימה לא פשוטה הדורשת מציאת פתרונות יצירתיים כדי לשמר את הרכב בצורתו הרגילה וגם לספק לנוסעיו הגנה ממשית בפני ירי. בנוסף יש להקפיד על כך שהמיגון לא יעלה את משקלו של הרכב בצורה קיצונית דבר שעלול להשפיע באופן משמעותי ביותר על השימוש היומיומי בו.
בשנים האחרונות הביקוש למכוניות משוריינות בכל העולם עלה במקביל לעליית מפלס האלימות ברחובות ולחשש של אנשי עסקים לגיטימיים יותר או פחות לצאת מהאחוזות והמשרדים המאובטחים שלהם.
כמו בכל תחום, עם הביקוש הגואה קמו שלל חברות להסבת מכוניות למשורינות שהפכו את השוק לתחרותי מאוד.
אל מול תחרות פרועה בגזרת המחירים קימבול החליט להזכיר לכולם שכשעוסקים בעניין של חיים ומוות לא מחפשים את הדיל הזול יותר אלא את החברה שעומדת במאה אחוז מאחורי האיכות של מוצריה וזה בדיוק מה שקימבול עשה.
אמון מלא במוצר: מנכ"ל חברה מזמין עובד שלו לירות עליו מטווח קרוב
ללא כל אפוד או אמצעי הגנה קימבול התיישב מאחורי שמשה ממוגנת הירי מתוצרת Texas Armoring Corporation לא לפני שהזמין את אחד העובדים בחברה לירות עליו עם רובה אוטומטי מטווח קרוב.
העובד שהחליט לנצל ההזדמנות שעובדים בכל העולם בוודאי לא פעם חולמים עליה בחר בלא סתם נשק אוטומטי אלא בקלצ'ניקוב שידוע בקטלניותו, זאת הודות לשימוש בקלעים בקוטר 7.62 מ"מ החודרים לכמעט כל דבר ההופכים את ה AK-47, כמו שבארצות הברית מכנים אותו, לפופולרי במיוחד בקרב עבריינים בכל רחבי העולם.
לא פחות מ-3 קליעים מדויקים יורה העובד לעברו של קימבול שנראה רגוע לחלוטין מאחורי השמשה הממוגנת, שאינם מצליחים לחדור את השמשה. אל תנסו את זה בבית.
אם אתם בעניין של הסבת הרכב לממוגן אולי הסרטון הזה יעניין אתכם
>> קנה טנדר – קבל קלצ'ניקוב. שיווק בסגנון אמריקאי במיטבו