מגזין המדיה Adweek בדק לאחרונה מהן הפרסומות הנצפות ביותר באתר YouTube בכל הזמנים.
מתוך רשימה של 20 הפרסומות האהובות ביותר שכללה קלאסיקות בנות יותר מ-30 שנים כמו הפרסומת לפפסי קולה מ-1984 בכיכובו של מייקל ג'קסון וגם סרטונים שעלו לרשת רק החודש, מסתבר שלא פחות מ-6 ספוטים שייכים לפרסומות הקשורות לעולם הרכב.
יתכן כי הנוכחות המסיבית הזו היא מקרית ומציגה יחס דומה ליחסן של פרסומות הרכב בין כלל הפרסומות, יתכן כי הסיבה לכך נובעת מהסכומים הגבוהים שתעשיית הרכב מגלגלת ומהמאמצים המושקעים בפרסום של אחד מהמצורים היקרים שאנו רוכשים במהלך החיים ויתכן בכלל כי חיבתם של גולשי האינטרנט לפרסומות רכב נועצה בחיבור הרגשי שיש לאנשים לכלי הרכב שלהם הנתפסים כמשהו עם הרבה יותר משמעות מעוד מוצר צריכה.
פטריוטיזם אמריקאי במיטבו שסחף 15 מיליון צפיות בשנה האחרונה. קרייזלר נעזרת בראפר אמינם ומפרסמת את מכוניותיה דרך התדמית הקשוחה של עיר המכוניות דטרויט.
16 מיליון צפיות לפרסומת להונדה CRV החדשה אשר שודרה לראשונה בסופרבול השנה. הפרסומות קורצת לילדי שנות השמונים, שגדלו על "שמתי ברז למורה". מת'יו ברודריק חוזר לנעליו של פאריס ביולר, משאיר את סדר היום הלחוץ מאחור ויוצא ליום של כיף במחיצת ההונדה החדשה שלו.
הסול של קיה היא לא מכונית סטנדרטית ובקיה חיפשו דרך מקורית לפרסם אותה והחליטו ללכת על חבורת אוגרים חמודים וקוליים במיוחד. השנה לכבוד מתיחת הפנים של הדגם הם חזרו בשנית הפעם לעולם רווי אלימות אחרי פלשת חייזרים, אך האוגרים, בזכות אופיים המיוחד והאנרגיות החיוביות שלהם, מצלחים בתוך זמן קצר לגרום גם לרובוטים והחייזרים האכזריים ביותר לצאת בריקוד סוער. שסחף אחריו 18 מיליון צפיות ברשת.
אמנם עברו כבר 14 שנים מאז סיומה של העונה האחרונה של סיינפלד אבל נראה שההומור המיוחד של ג'רי סיינפלד עדיין עובד על רבים מאיתנו והביא עימו 18 מיליון צפיות ב- YouTubeלפרסומת של האקורה החדשה. בפרסומת סנייפלד מנסה לשכנע בכל דרך אפשרית את הראשון ברשימת ההמתנה לאקורה NSX החדשה לתת לו את מקומו. בתמורה הוא מציע לו את הסופ-נאצי, מנהל עבורו שיחת חולין וגולש באומגה בין גורדי שחקים. הוא כמעט מצליח עד שברגע האחרון ג'יי לנו גונב לו את הבכורה.
אנחנו לא נוטים להתייחס לסרטוני הג'ימקאנה המרהיבים של קן בלוק כפרסומות, אבל במגזין Adweek מציינים שמעבר לשלל פעלולי הנהיגה המרהיבים מדובר בפרסומת לכל דבר המקדמת באופן ברור מספר מותגים ובראש וראשונה את מותג הנעלים DC שבבעלותו של בלוק. החלק החמישי של סרטוני הג'ימקאנה של בלוק השתמש ברחובות סאן פרנסיסקו כרקע וסחף אחריו 24 מיליוני צפיות בתוך 3 שבועות.
סרטון הפרסומת של פולקסווגן מסופרבול 2011, בו נראה ילד חמוד המחופש לדארת' ויידר המנסה להפעיל את כוחותיו על הפולקסווגן המשפחתית זכה לחיבוק גדול מצד חובבי מלחמת הכוכבים ו-54 מיליון צפיות ב-YouTube שהעניקו לו את המקום השלישי במצעד כל הפרסומות.