הכבאים היו בטוחים שהם יחלצו גופה. צילום: כבאות לוס אנג'לס בשנים האחרונות רמת הבטיחות של כלי הרכב השתפרה לאין ערוך לעומת העבר. כיום כמעט כל מכונית חדשה מצוידת במערכות אלקטרוניות שמסוגלת להתמודד עם מצבי קיצון ובמקרים רבים למנוע תאונה וגם אם חלילה מתרחשת לבסוף תאונה הסיכוי כעת לשרוד אותה בחיים, בזכות תכנון בטיחות מתקדם, חגורות בטיחות עם מקדמי נעילה וכמובן שלל כריות אוויר, גדול באופן משמעותי מבעבר ויש להניח שאת הירידה במספר ההרוגים בתאונות דרכים שבמשטרה ומשרד התחבורה כל כך אוהבים להתגאות בה צריך לזקוף בראש ובראשונה לאותן מערכות המצויות בכל מכונית חדשה ולא להצלחה של תוכניות ההסברה של משרד התחבורה או לאכיפה המשטרתית.
עם זאת, למרות השיפור האדיר בתחום, את חוקי הפיזיקה אף מערכת מתקדמת לא ממש יכולה לנצח ותאונה בין משאית לרכב פרטי היא ממש לא כוחות.
כשהתמונות בהן נראית קורבט Z06 שחורה תקועה מתחת למשאית בכביש המהיר בלוס אנג'לס הגיעו לתיבת המייל שלנו היינו בטוחים שמדובר בתאונה מצערת בה האדם שאחז בהגה של מכונית הספורט האדירה, המצוידת במנוע עם 505 כ"ס המאיץ אותה ל-100 קמ"ש בתוך 3.4 שניות, נכנס בפול גז באחורי משאית רבועה ופגש את גורלו.
רגע לפני שהתכוונו להשליך את המייל לפח וכמובן לחסוך מכם תיעוד במחוזת סנאף פתחנו "בשם הסקרנות" עוד תמונה רק כדי לגלות שבתוך ההריסות של המכונית יושב הנהג עם חבלות קלות בלבד וממתין שהכבאים ההמומים, שהיו בטוחים שהם יאלצו לאסוף שאריות בשקיות ניילון, יחלצו אותו מההריסות.
מסתבר שגובהה הנמוך ועמדת הישיבה הספורטיבית של הקורבט, בצירוף מנה לא מבוטלת של מזל, אפשרו לנהג לא להיפגע מקורות הפלדה הגדולות והמסיביות של שלדת המשאית שקרעה את הקורבט וחתכה הגג שלה.
הנהג יושב ברכב וסובל מחבלות קלות בלבד. צילום: כבאות לוס אנג'לס