בעוד שאצלנו, ב-2012, הספורט המוטורי עדיין לא מצליח להרים את הראש ולהפוך לגיטימי וזמין למרות שאפילו חוקק חוק כדי להסדירו, מיותר לציין שכמעט בכל מקום אחר על הגלובוס מדובר באחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר.
כל מומחה ספורט ידע לספר לכם שמה שנכון בכדורגל, ג'ודו, כדורסל, גלישה או בכל ספורט אחר נכון גם בספורט מוטורי ומי שרוצה להפוך למקצוען אמיתי צריך להתחיל להתאמן ולהתחרות בגיל צעיר ממש, הרבה לפני שמגיעים לגיל בו אפשר לקבל רישיון נהיגה סטנדרטי.
לרוב זה מתחיל בקארטינג בחניון של הקניון, נמשך לקארטינג דו פעימתי מקצועי ומשם זה כבר תלוי בכישרון, בתמיכה של המשפחה וביכולת הכלכלית לדחוף את התכשיט הצעיר קדימה בספורט הדורש ממון רב.
אך למרות שזה לא מחזה נדיר לראות ילדים שהחלב עוד לא יבש על שפתיהם מתחרים בקארטינג ובני נוער שעוד לא גדלו להם זיפי זקן דוהרים במכוניות פורמולה מקטגוריות נמוכות, אין ספק שדריפטר שעוד לא מלאו לו 10 הנוהג על מכונית כוחנית בגודל מלא בהחלקות צד מרשימות הוא מחזה ממש לא שכיח.
כמו מקצוען אמיתי סטאברוס גריליס קורע את המסלול
זה קורה ממש קרוב אלינו באיי היווני קוס. הכירו את סטאברוס גריליס, שבזמן שילדים שהדבר הכי קרוב לדריפטינג שהם חוו הם משחקי סימולציה דוגמת DIRT בפלייסטיישן עושה זאת על אמת.
לא ברור לנו אם גריליס הוא הדריפטר הצעיר ביקום אבל ללא ספק הוא אחד הצעירים שבהם. ו... וואו, הוא בהחלט יודע להחליק מכונית לתוך פניה כמו שרבים מאיתנו, בוגרים ועם הרבה שנים של ניסיון, רק חולמים לעשות ואם לוקחים בחשבון שאלו היכולות שלו בגיל 9 אפשר רק לדמיין לאיזו רמה הוא יגיע כשיתבגר.
בקושי מגיע לדוושות אבל יודע לגרום למכונית להחליק בצורה מרהיבה על הצדעם עזרה ותמיכה של אביו גריליס מתאמן על סחיפות צד מאז שהיה בן 7. המכונית הראשונה שלו הייתה מאזדה 323 GTX עם הנעה כפולה אך לאחרונה, עם הגיעו לגיל 9, קיבל מאביו מתנה מיוחדת בדמות ב.מ.וו סדרה 3 עם הנעה אחורית, בלם יד הידראולי ומנוע בשרני במיוחד.
קצת דונאטס להעלאת המורל