- אפרוג'ק ממוקם במקום ה-7 בעולם ברשימה של די.ג'יי מגזין אמנם נראה כי ימי התהילה של מועדוני הענק כבר עברו מהעולם וכבר כמעט אף אחד לא חושב שאלוהים הוא DJ כמו שכמעט כולם היו בטוחים בסוף המילניום הקודם, אך למרות שכבר ממש אין צורך להתרגש מסט אורח של כל די.ג'יי שהיה רזידנט של איזה מועדון בשיקאגו עדיין פה ושם יש תקליטנים שנחשבים לאייקונים ממגנטי קהל, מקבלים מעמד של כוכבי על, חיים בחוג הסילון עם טיסות במחלקה ראשונה ומקבלים סכומי עתק בעבור כל סט של כמה שעות במסיבה.
כולכם בוודאי מכירים שמות כמו פול ואן דייק, ארמין ואן ביורן וכמובן טייסטו. אליהם הצטרף לאחרונה ניק ואן-דה-וול ההולנדי שבוודאי מוכר לכם יותר בשם הבמה שלו DJ אפרוג'ק.
אפרוג'ק זכה להכלל במקום ה-7 בדירוג התקליטנים הנחשב של די.ג'יי מגזין לשנת 2012 ובשנה האחרונה הקריירה שלו נמצאת בנסיקה והוא מקפץ בין עמדות בכל קצוות הגלובוס.
בארץ הוא ביקר לפני שנה והיה אמור גם להופיע במסיבה גדולה לכבוד ראש השנה אך הבריז ברגע האחרון בטענה כי לוח הזמנים העמוס נתן את אותותיו ומחלה ריתקה אותו למיטה.
אפרוג'ק משוויץ בגלגלים הנוצציםאין ספק שאורח החיים האינטנסיבי הוא לא עניין פשוט ולפני מספר ימים הדי.ג'יי ההולנדי החליט לפרגן לעצמו ולרכוש פרארי 458 איטליה חדשה באדום לוהט שנחשבת בעיני רבים, עם מנוע וי 8 המפיק 562 כ"ס, למכונית האקזוטית הטובה בעולם.
הדי.ג'יי המפורסם שמנהל חשבון טוויטר פעיל עם אלפי עוקבים עדכן את מעריציו כי הצטייד בפרארי חדשה ואף צירף תמונה קולית שלו ליד המכונית הנוצצת.
פרארי 458 - דווקא לא קשה לשימוש יומיומי שעתיים לאחר מכאן אפרוג'ק עדכן שוב: "אוקיי, זה מבאס, תודה לאל שאנחנו בסדר, שיעור בחיים: לא לנהוג בפרארי במזג אוויר גרוע". גם הפעם הדי.ג'יי צירף תמונה בה הוא עומד ליד המכונית האדומה אך בתמונה זו הפרארי האדומה פחות נוצצת והרבה יותר מרוסקת.
אפרוג'ק מצטרף לשורה ארוכה של מפורסמים ועשירים שאמנם היה להם את הכסף לרכוש מכונית אקזוטית אך ממש לא את היכולות לנהוג בהן.
עם זאת, חייבים לציין שבניגוד לעבר בו באמת נדרשה יכולת נהיגה מאוד גבוהה כדי לשלוט במכוניות ספורט אקזוטיות עם מנועים סופר חזקים, בשנים האחרונות גם מכוניות עם הספקים פסיכיים הפכו להרבה יותר נשלטות, סלחניות ומתאימות גם לנסיעות יומיומיות לאנשים מן השורה ונראה כי דיג'יי אפרוג'ק, שרגיל לריגושים מהירים ול-BPM גבוה, לא המתין יותר מדי וכיוון את בורר מערכת בקרת האחיזה המשוכללת ל-RACE שכשמו כן הוא - מתאים לנהיגת מסלול למקצוענים אמיתיים.
כעבור שעתיים, עדיין מחייך אבל עם פרארי הרוסה