חצי שנה עברה מאז שה-500 של פיאט קיבלה גרין קארד ויצאה לנסות את מזלה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. כעת פיאט החליטה שהגיע הזמן לתת עוד פוש כדי להחדיר את המכונית הקטנה והשובבה לתודעה האמריקאית
להזכירכם, הנחיתה של פיאט באמריקה הגיעה בעקבות ההשתלטות של קונצרן פיאט האיטלקי על קונצרן קרייזלר האמריקאי שנקלע לקשיים, לפני כשנה וחצי.
פיאט, שלא שווקה את מרכולתה בארצות הברית כבר כמה עשרות שנים, החלה לסלול את דרכה בחזרה לארץ הדוד סם עם ה-500 שלזכותה עיצוב חמוד בסגנון רטרו שמאוד אהוב על הקהל האמריקאי ולחובתה מימדים קטנטנים שלא בדיוק מסתדרים עם התפיסה וסגנון החיים האמריקאיים גם בעידן אחרי שהאמריקאים החלו לנטוש את רכבי ה-SUV עצומי המימדים.
למעשה, עושה רושם כי הקהל האמריקאי עדיין קצת מהסס ולא הכי יודע איך לעכל את ה-500, זאת למרות שהקטנה של פיאט עברה מספר התאמות כדי לקלוע לטעם הקהל האמריקאי ובראשן חיבור עם גיר אוטומטי קונבנציונלי, במקום הידני או הרובוטי בגרסאות האירופאיות, וכן התקנת מתקן כוסות ענקי שיתאים לכוסות המשקה במימדי סופר סייז אמריקאים.
בימים אלה נחתה בארצות הברית הגרסה פתוחת הגג ובפיאט החליטו לעשות מהלך שיווקי נוסף. למשימה נקראה תותחית על מקומית בדמותה של ג'ניפר לופז – ג'יי לו בשבילכם.
ברקע אפשר לראות גם את הפיאט 500
בסוף השבוע חשפה שלוחת פיאט האמריקאית פרסומת ראשונה בכיכובן של ג'יי לו וה-500C .
בסרטון רואים בעיקר את ג'יי לו שרה ורוקדת ומי שיסתכל טוב יראה שחקנית משנה בדמותה של הפיאט 500.
בפיאט מציינים שזוהי הפרסומת הראשונה אבל ממש לא אחרונה השנה של השתיים יחד.
"ג'ניפר מתאימה באופן מושלם למותג ולא בגלל מי שהיא - כוכבת מפורסמת אלא בגלל מה שהיא - אותנטית, מעוררת תשוקה, מודרנית ונחושה להתבלט מהשאר", אמר אוליבייה פרנסואה, מנהל השיווק של קבוצת קרייזלר-פיאט באמריקה. "יתרה מזאת, כשמסתכלים על הקריירה שלה, היא בדיוק תואמת את הפילוסופיה של פיאט - 'החיים הם הכי טובים כשאנחנו בתנועה' ".
אנחנו לא יודעים אם לופז תהפוך את האמריקאים לחובבי מכוניות קטנטנות אבל בהחלט לנו תמיד כיף לראות אותה רוקדת בבגדים צמודים.
>> צפו: קיילי מינוג בעד שתעשו את זה טופלס
אנחנו לא יודעים אם האמריקאים ירוצו לקנות עכשיו פיאט 500 אבל תמיד נחמד לראות את ג'יי לו רוקדת