בהתאם למגמה הנוכחית של יצרנית הפרימיום היפנית מבית טויוטה להפוך את מכוניותיה לבעלות נוכחות בולטת מבעבר, לקסוס חושפת כעת, לקראת ההשקה הרשמית בתערוכת דטרויט, תמונות רשמיות ראשונות של ה-IS החדשה.
בדומה לעיצוב של ה-GS אחותה הגדולה ומתיחות הפנים שעברו לאחרונה ה-RX וה-LS, גם משפחתית הפרימיום החדשה של לקסוס שעוצבה בהשראת דגם הקונספט LF-CC, כוללת פרונט כוחני עם סבכה גדולה המחברת בין כונס האוויר לגריל בצורת "שעון חול". כמו כן החזית כוללת גם פנסים קטנים יחסית כשמתחתם תאורת יום נפרדת של לדים היוצרים את צורת האות L כמו בלוגו החברה.
תא נוסעים מפואר ומרווח יותרבמבט מהצד, ניתן להבחין באלמנט עיצובי נאה המעניק דינאמיות ונמשך מתחתית המרכב באזור הדלתות ועולה כלפי מעלה אל עבר יחידות הפנסים האחוריות.
תא הנוסעים מציג אף הוא קפיצת מדרגה גדולה אל מול הדור הקודם, העיצוב שאב הרבה השראה מהקבינה של ה-GS. ומעבר למתבקש בין היתר ה-IS תצויד באותה מערכת שליטה מרכזית הכוללת מסך גדול בחלקה העליון של הקונסולה שנשלטת בעזרת ג'ויסטיק- עכבר נוח למדי. כמו כן, לראשונה בלקסוס, פס מתכתי שישולב בקונסולה ישמש לשליטה במערכת בקרת האקלים שהחלקת האצבע, למעלה או למטה, תעלה או תוריד את הטמפרטורה. בלקסוס גם טוענים שהמרווח הלא מרשים במושב האחורי שאפיין את הדורות הקודמים שופר באופן משמעותי.
טרם נמסרו פרטים מלאים על יחידות ההנעה שיוצעו עם ה-IS בשוק האירופאי אך נודע כי מעבר ל-IS250 שתגיע עם מנוע וי 6 בנפח 2.5 ליטרים שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה שתעביר את הכוח לגלגלים האחוריים, תוצע גם גרסת IS 300h שתשלב, לראשונה בסדרה זו, בין מנוע בנזין, יתכן עם 4 צילינדרים, ליחידה חשמלית היברידית ותיבת הילוכים רציפה.
פורנט שקשה להתעלם ממנובנוסף לקסוס מציינת כי שני הדגמים יהיו זמינים גם עם חבילת F SPORT המוכרת של מדגמים אחרים של החברה וכוללת מראה ספורטיבי יותר עם חישוקים גדולים וחצאיות צד, תא נוסעים בניחוח דינאמי עם מושבים אוחזים ושלובי צבעים עזים, מערכת פליטה ליברלית יותר ומתלים מונמכים בעלי אופי ספורטיבי יותר.
ה- IS החדשה צפויה להגיע לישראל במהלך חודש יוני.
>> לקסוס מפסיקה את יצור מכונית העל של החברה ה-LFA