לפני כארבע שנים השיבה סיטרואן את DS מהמתים, אך ה-DS של המילניום ה-3 היא לא ניסיון לייצר גרסה מודרנית לאותה DS "אלוהית" (DS - "אלה" בצרפתית) מאמצע המאה ה-20, אלא סדרת דגמים יוקרתית העושה שימוש בפלטפורמות של דגמי סיטרואן המוכרים בשילוב טוויסט שמעניק להם נוכחות בולטת, ייחודיות וניחוח פרימיום.
תת המותג מאפשר לסיטרואן לייצר מצד אחד מכוניות קלות לעיכול בעבור הציבור הרחב תחת מותג סיטרואן ומצד שני להפגין את הגאוניות והייחודיות שמעריצי המותג כל כך אוהבים בסדרת דגמי DS.
ה-DS3 המבוססת על ה-C3, הסופר מיני של החברה, הייתה הסנונית הראשונה והצלחתה שלה הביאה את סיטרואן להציג גם DS4 כמתחרה למכוניות הפרימיום הקומפקטיות (אודי A3, ב.מ.וו סדרה 1 וכו') ואת ה-DS5 שמציעה אופציה מאוד מיוחדת, שונה ומעוצבת לקבוצת משפחתיות הפרימיום (ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4 וכו').
כעת סיטרואן מרחיבה את משפחת DS עם קרוס-אובר המכונה וויילד רוביס ("אדום פראי") שיוצג כקונספט בתערוכת שנחאי ויאפשר לתת המותג להיכנס לסגמנט הג'יפונים שנמצא בצמיחה גוברת בכל העולם.
ה"וויילד רוביס" מתבסס על פלטפורמת ה-DS5 שגדלה בכל הכיוונים. עם אורך של 470 ס"מ הוא מעט יותר ארוך מ-X3 של ב.מ.וו, אבל נתון רוחב של 195 ס"מ ובסיס גלגלים של 290 ס"מ מעמידים אותו בתחרות מול רכבי פרימיום בגודל מלא כמו ב.מ.וו X5 ומרצדס ML.
הגובה עומד על 159 ס"מ נמוכים יחסית מה שמקנה ל"וויילד רוביס" מראה ספורטיבי-סטיישני יותר מאשר מראה של רכב שטח קשוח.
העיצוב דינמי וזורם מחלקו הקדמי של הרכב שכולל גריל גדול בעל כיסוי שקוף ועליו הכיתוב DS, יחידות תאורה המשוכות אחורנית דרך הצדודית שמציגה בתי גלגל נפוחים המכילים גלגלים גדולים על חישוקים מעוצבים וקו חלונות גבוה ומסתיים באחוריים אגרסיביים המשלימים מראה ייחודי מאוד.
סיטרואן לא פרסמה תמונות פנים או נתונים בדבר יחידת הכוח שתניע את רכב הפנאי החדש, אך מגזין הרכב הבריטי Autocar טוען ,על פי מקורות בחברה, כי יחידת הכוח תהיה היברידית ותשלב ככל הנראה את מנוע 1.6 טורבו המוכר של פיג'ו שיניע את הגלגלים הקדמיים בתוספת מנוע חשמלי שיניע את האחוריים, יחדיו הם צפויים לספק כ-240 כ"ס ויכולת שימושיות מוגברת בזכות ההנעה הכפולה.
קונספט הוויילד רוביס ככל הנראה יקבל את השם ה"קליט" DS-X7 Hybrid-4 לכשיגיע לאולמות התצוגה בשנה הבאה ויהווה תוספת חשובה וחיונית לביסוס DS כמותג פרימיום.