בעולם הרכב המודרני המקדש את המבחר, גם יצרנים קטנים נאלצים להציג קשת דגמים רחבה יחסית כדי לשרוד. אסטון מרטין אינה יוצאת דופן ובעוד שבעבר היא הייתה יכולה להסתפק במכוניות ספורט טהורות או מקסימום בקופה יוקרתיות, במלאת מאה שנים למותג כבר התרגלנו לראות את סמל הכנפיים המפורסם גם על משפחתית מפוארת (ראפיד) ואפילו מכונית מיני עירונית (סיגניט, המבוססת על טויוטה IQ) וכעת מתברר שהמגמה הזו רק מתרחבת ובקרוב תושק גרסת סטיישן-קופה לראפיד, המכונה ג'ט 2+2 (מסמלת את מספר המושבים), כתגובה לטרנד המעט משונה שמרצדס ייסדה לפני כשנה עם ה-CLS שוטינג ברייק ושזכה כבר לחיקוי מצד פורשה, אחת המתחרות, שהציגה גרסת סטיישן לפנאמרה המכונה ספורט טוריסמו.
גם בברטונה כנראה מאוד גאים ביצירה שלהם וכמו במספר מצומצם יחסית של דגמים שעוצבו בסטודיו גם בראפיד הותקן לוגו של בית העיצוב על אחד ממשטחי המרכב.
לצערנו, בשלב זה לא מתוכנן יצור סדרתי
הג'ט 2+2 תוצג, אגב, 9 שנים בדיוק אחרי הג'ט 2 - גרסת ההאצ'בק לאסטון וונקוויש, שגם היא עוצבה על ידי ברטונה והוצגה בתערוכת ז'נבה 2004, אך לא הגיעה לבסוף לקו הייצור.
עדיין לא ברור אם הג'ט 2+2 תגיע ככל לייצור סדרתי, אך בשלב זה ידוע כי תיוצר לפחות יחידה אחת שהזמין מבעוד מועד לקוח אנונימי בבריטניה.
ככל הראה הסטיישן היפה בעולם