פאלטרו. כריס מרטין נהנה מכל רגע אם בעבר היה מדובר בתצורת מרכב שהייתה חביבה במיוחד על אינסטלטורים ומתנחלים, אין ספק שבשנתיים האחרונות זוכה שוק מכוניות הסטיישן בישראל לרנסאנס מחודש. זה התחיל עם גרסת הסטיישן לפורד פוקוס בדורה הקודם שהוצעה במחיר אטרקטיבי והמשיך עם הצלחה גדולה לה זכתה גרסת ה-CW השימושית של הi30 של יונדאי בדורה הראשון, אבל ללא ספק הגיע לאחרונה לשיא חדש עם הפוקוס טורר שתופסת כמחצית מכלל המכירות של אחד הדגמים הלוהטים ביותר בשוק הרכב הישראלי של 2012.
במצב כזה כל יבואן חושק בדגם סטיישן משפחתי בארסנל ו-UMI, יבואנית שברולט, כבר הצהירה כי בכוונתה להנחית כאן בהקדם האפשרי את גרסת הסטיישן החדשה של הקרוז עליה דיווחנו כאן לפני כשבועיים לראשונה, לקראת חשיפתה בתערוכת ז'נבה.
כעת מתברר שבז'נבה תחשף גם גרסת סטיישן נוספת שעשויה להיות משמעותית מאוד בסגמנט המתלהט בישראל – הi30 וואגון החדשה.
פאלטרו. כריס מרטין נהנה מכל רגע
מבחינת מימדים הסטיישן נמתחת לאורך 4.49 מ' – 18.5 סנטימטרים יותר מההאצ'בק והיא מציעה תא מטען בנפח 528 ליטרים שיכולים להפוך ל-1642 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים.
מבחינת יחידות הנעה גרסת הסטיישן תוצע עם אותם מנועים של גרסת הסטיישן ובארץ המנוע המרכזי צפוי להיות 1.6 ליטר בהספק 135 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה.
הסטיישן צפויה לנחות בארץ בעוד מספר חודשים בסמוך להשקה המקומית של ה-i30 הרגילה.
>> יונדאי i30 החדשה במבחן דרכים
>> גרסת סטיישן חדשה לשברולט קרוז