המכונית שכבר מזמן הפכה לאייקון, פורשה 911 בדור השביעי בשושלת מפוארת (מכונה 991) נחשפה בדיוק לפני שנה. כעת, וכנהוג במסורת היצרן, הגיע הזמן להוסיף למגוון גם גרסה כפולת הנעה. כפולת ההנעה מוצעות בגרסאות קאררה 4 – 3.4 ליטר 350 כ"ס וקאררה 4S – 3.8 ליטר עם 400 כ"ס המשודכות לתיבה ידנית או PDK כפולת מצמד בשני המקרים עם 7 הילוכים.
כמו כן קיימת אפשרות לבחור בין מרכב קופה או קבריולה.
בדומה ל-911 בעלת ההנעה האחורית גם כאן נעשה שימוש נרחב באלומיניום ובחומרים מורכבים המביאים להפחתה במשקל של 65 ק"ג לעומת הדגם הקודם. החיסכון במשקל והמעבר להיגוי בתגבור חשמלי (שמופיע לראשונה ב-991 ועליו ספגה פורשה ביקורת רבה בכל הקשור לתחושות לעומת הדגם הקודם) הביאו לשיפור של 16 אחוז בצריכת הדלק.
מפשק הציר האחורי הורחב ב-2.2 ס"מ לעומת הגרסה הרגילה ומאפשר שימוש בצמיגים אחוריים רחבים יותר שתורמים לשיפור האחיזה, ככל הנראה כהכנה לגרסת הטורבו שתופיע בקרוב ותבוסס על ה-911 כפולת ההנעה. מערכת ההנעה הכפולה נשארה זהה לזו שהייתה בדגם הקודם אך כעת מצוידת במסך המראה כל העת את מצב העברת הכוח בין הגלגלים ואיזה גלגל מקבל יותר כוח מהמנוע בכל עת (לא שמומלץ לצפות בו בשעת נהיגה). עוד נבדלת גרסה זו בסימן ההיכר של גרסאות ההנעה הכפולה - פס תאורה אדום המחבר בין שתי יחידות התאורה המרכזיות.
לאחר ההשקה המקומית לגרסאות ההנעה האחורית של 911 גם גרסת ההנעה הכפולה תגיע ארצה בתחילת השנה. המחיר צפוי להיות יקר בכמאה אלף שקלים ממחיריהן של גרסאות ההנעה האחורית המקבילות.
מתאימה למי שמעדיף לחלק את עדר הסוסים העצבני בין כל הגלגלים
>> שיטת שיווק חדשה – הפורשה מחכה כבר ליד הבית