באודי טוענים שלמרות הדמיון החיצוני מדובר בשדרוג מקיף ביותר מספר חודשים לאחר הצגתה של הגרסה המעודכנת בתערוכת פרנקפורט, A4, המשפחתית של אודי, נוחתת כאן לאחר מתיחת פנים הכוללת עדכונים עיצוביים ומספר חידושים נוספים.
מבחינה עיצובית, כנהוג אצל אודי, אין מהפכות גדולות וה-A4 המעודכנת שומרת על אותו קו עיצובי שמרני ומכובד המאפיין אותה ואת מרבית דגמי המותג בשנים האחרונות. מבט מדוקדק יותר יגלה מספר עדכונים, בעיקר בפרונט, הכוללים כעת את השבכה המשושה החדשה של אודי ופנסים צרים יותר עם תאורת לד רציפה מדור מתקדם יותר. בצדודית כמעט ואין שינויים ולמעשה הם כוללים רק עדכון באחד מקימורי הפח וחישוקים בצורה אחרת.
מאחור יחידות הפנסים מציגות עיצוב חדש וניתן גם להבחין ביציאת מפלט כפולה ובולטת יותר.
כעת, יותר מתמיד, ה-A4 המשפחתית מציגה דמיון עיצובי ל-A6 הסלונית וכשהן לא עומדת אחת ליד השניה ומבחינים בהבדלי הגודל ביניהן אין ספק שרבים עשויים להתבלבל וזו כנראה הייתה הכוונה של אודי.
תא הנוסעים של ה-A4 מבטיח איכות חומרים משופרת עם לוח שעונים וקונסולה מרכזית הכוללים דיפוני עץ בעיצוב חדש שנראו לראשונה בדגם ה-A7, מערכת הבקרה המרכזית מציעה תפעול נוח ואינטואיטיבי יותר. כמו כן ה-A4 כוללת בקרת אקלים מפוצלת, מושבים קדמיים עם אוורור, קירור וכוונון חשמלי, וילון חשמלי, מפתח חכם, מערכת מולטימדיה עם 8 רמקולים ושליטה מההגה.
ה-A4 החדשה תגיע לכאן עם 3 מנועים מרכזיים. גרסת הבסיס תמשיך להיות מצוידת באותו מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.8 ליטרים המסתפק בהספק צנוע ביותר של 120 כ"ס (פחות ממרבית המשפחומטיות 1.6 הממוצעות ללא מגדש) ותוצע (כמו גם שאר הגרסאות של ה-A4) עם גיר אוטומטי כפול מצמדים עם 7 יחסי העברה. תג המחיר יעמוד על 228 אלף שקלים.
העדכונים הקלים הפכו אותה לדומה יותר מתמיד ל-A6
דגם הביניים והחשוב ביותר עבור השוק המקומי עולה 256 אלף שקלים וחמוש גם הוא במנוע טורבו בנפח 1.8 ליטרים אך זה עבר שדרוג משמעותי ומציג נתון הספק של 170 כ"ס (לעומת 160 בעבר) ומומנט מרשים למדי של כמעט 33 קג"מ כבר מ-1400 סל"ד.
באודי מבטיחים ביצועים מרשימים ביחס להספק ולגודל המכונית עם תאוצה למאה קמ"ש בתוך 7.9 שניות ותצרוכת דלק משולבת ממוצעת של 17.8 קילומטרים לליטר, נתון המציג שיפור של 20 אחוזים לעומת הדגם היוצא.
הגרסה הבכירה שתגיע ביבוא סדיר תעלה 309 אלף שקלים ותהיה מצוידת במנוע 2 ליטרים מוגדש המפיק 211 כ"ס ומוכר לנו מהגולף GTI ומכמה דגמי אודי נוספים.
כל המנועים מגיעים עם מערכת עצור וסע המכבה את המנוע בעת עמידה ודגם הכניסה מצויד בנתוני פליטת מזהמים המציבים אותו בקבוצת זיהום 3 – נמוך יותר ממרבית המשפחומטיות ואפילו מלא מעט מכוניות סופר מיני.