תתחילו ללמוד להגות את השם הזה נכון. פיאט מנחיתה כאן את הסדיצ'י המשפחתית בגרסאות ידניות ואוטומטיות במטרה לזכות בנתח בסגמנט החשוב בישראל בו הבראבו, נציגתה הנוכחית במערכה, לא עושה חיל.
תגידי, לא נפגשנו כבר?
בעוד שעשוי לקחת זמן להתרגל לשמה, מבחינת המראה לא דרושה כל תקופת התאקלמות היות ובארץ משווקת מזה מספר שנים ה-SX4 של סוזוקי שלמעשה, למעט שינויים קלים בפגושים וביחידות התאורה, זהה לה לחלוטין.
יתרה מזאת, הסדיצ'י אף מיוצרת במפעלי סוזוקי בהונגריה ובגרסה שתיובא לארץ אף כוללת מנוע ותיבת הילוכים מתוצרת החברה היפנית.
לשמחתנו, הגרסה האיטלקית למשפחתית הקומפקטית לא מוצעת בתצורת הסדאן מודבקת הישבן אלא רק בגרסת ההאצ'בק שמגיעה, כמו ה-SX4 של סוזוקי, עם נגיעות עיצוביות מעולם הג'יפונים.
הגרסה שתיובא לארץ תצויד כאמור במנוע בנזין מתוצרת סוזוקי המוכר מה-SX4 שמפיק 120 כ"ס ותשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 יחסי העברה או אוטומטית קונבנציונלית עם 4 יחסי העברה.
המחיר ההתחלתי לגרסה הידנית יעמוד על 103 אלף שקלים ומחירה של הגרסה האוטומטית הוא 114 אלף שקלים. גרסת אבזור גבוהה שתכלול תוספות כמו חישוקים קלים, בקרת אקלים מפוצלת ועוד תעלה 11 אלף שקלים נוספים.
גרסת נוסעים לטנדרון הקטן
מדובר למעשה בגרסה ההופכת את הטנדרון לרכב נוסעים רבוע ושימושי במיוחד המציע מרווח פנימי מכובד, תא מטען מרשים וסגנון יחודי שעשוי לקרוץ ללקוחת שמחפשים משהו שונה ומתלהבים ממכוניות כמו סיטרואן C3 פיקאסו וקיה סול.
בשונה מהפיורינו עליו הוא מבוסס, הקובו מגיע עם צמד דלתות הזזה על מסילות, תא נוסעים מאובזר ומדופן ועיצוב שונה לדלת המטען האחורית.
הקובו יגיע לארץ כשהוא מצויד במנוע בנזין בנפח 1.4 ליטרים המפיק 73 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית.
מחירה של גרסת הכניסה יעמוד על 80 אלף שקלים ולבד משימושיות מצוינת היא תציע גם אבזור נאה שיכלול חלונות ומראות חשמליים, מערכת שמע קוראת MP3 עם שלל רמקולים ועוד. גרסת האבזור הבכירה תכלול פגושים בצבע המרכב, חישוקים קלים, פנסי ערפל, דיבורית בלוטות' ועוד ותוצע ב-87 אלף שקלים.
טנדרון שהוסב לרכב נוסעים מסוגנן