יותר שימושיות מבלי לוותר על המראה הדינאמי שנת 2012 לא תיזכר כמוצלחת במיוחד ב-UMI, יבואנית שברולט בישראל. סיבות שונות הביאו לירידה חדה של כ-40 אחוזים בהיקפי המכירות שדרדרו את המותג שהיה ממוקם במקום ה-5 ב-2011 אל המקום ה-10 ב-2012.
כדי לחזור לעמדה אליה התרגלה בשנים האחרונות יבואנית שברולט החליטה על רה-ארגון נרחב: בשלב ראשון בתחילת השנה ובמקביל למתיחות פנים קלות של דגמיה המרכזיים הספארק, הסוניק והקרוז, בניגוד לעליות מחירים בקרב מרבית המתחרות, ב-UMI בחרו דווקא להוזיל את מחירים.
כעת מגיע השלב הבא בניסיונות ההתאוששות ושברולט מרחיבה את היצע הדגמים המקומי שלה עם הוספת גרסאות סטיישן והאצ'בק לקרוז המשפחתית והגעתו של הדור החדש של המאליבו, משפחתית המנהלים של החברה.
סטיישן והאצ'בק לקרוז
כמעט 4 שנים לאחר שהושקה בארץ גרסת הסדאן של הקרוז, הדגם המשפחתי מקבל חיזוק עם צמד גרסאות שעשויות לקרוץ לקהלים נוספים במיוחד בקרב הלקוחות הפרטיים. גרסת ההאצ'בק כוללת עיצוב נאה ודינמי למדי, 5 דלתות, תא מטען מרשים בנפח של 413 ליטרים ויחידת הנעה המוכרת מדגם הסדאן הכוללת מנוע 1.6 ליטרים המפיק 124 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית שכוילה מחדש בעלת 6 הילוכים. גרסת ההאצ'בק תגיע ברמת גימור "פלטיניום" תעלה 125 אלף ותכלול חישוקים קלים, פנסי ערפל, חיישני חניה, חימום למושבים, חלון גג, בקרת שיוט ומערת מולטימדיה My Link של שברולט המציעה סנכרון מלא לסמארטפון.
לנוכח הפופולריות הגואה לה זוכים דגמים במרכב סטיישן, בשברולט תולים תקוות בגרסת הספייס ואגון של הקרוז שמצליחה, בדומה לכמה ממתחרותיה העדכניות, לשלב שימושיות של מרכב סטיישן מבלי להיגרר לעיצוב כבד ומיושן. תא המטען מציע נפח של 500 ליטרים עד קו החלונות ואפשרות להעביר דירה קטנה עם נפח של 1,500 ליטרים כאשר המושבים מקופלים.
הקרוז אינה מוצעת בעולם עם תיבה אוטומטית ומנוע 1.6 ליטרים ועל כן היא תשווק במחוזותינו עם מנוע 1.8 ליטרים המפיק 140 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם 6 יחסים. גם גרסת הסטיישן תוצע רק ברמת הגימור "פלטיניום" הגבוהה שתכלול את כל האבזור שהוזכר לעיל ובנוסף בדגם זה הרכבים יכללו גם גגון מסילות וחישוקים קלים בקוטר 17'.
המחיר, למרות המנוע הגדול יותר, כמעט מיישר קו עם מחירי גרסאות הסטיישן הפופולריות בישראל ויעמוד על 128 אלף שקלים.
מראה צעיר ואבזור נדיבדור חדש למאליבו עם מנוע עוצמתי
סגמנט רכבי המנהלים אמנם הצטמצם מאוד בישראל בשנים האחרונות אך הוא עדיין מהווה מקדם תדמית חשוב למותגים העממיים. שברולט סבלה במשך שנים ממנועים עתירי נפח וצילינדרים שיועדו לשוק האמריקאי וקצת הפחידו לקוחות מקומיים ורק באמצע 2010 הצטרפה להיצע המאליבו עם מנוע 4 צילינדרים בנפח הגיוני יותר.
כעת עם השקת הדור החדש, המאליבו מציעה עיצוב קצת יותר מעניין, אבזור רב ומנוע בנפח קטן אפילו יותר.
המאליבו החדשה תוצע בגרסה אחת שתעלה 175 אלף שקלים ותכלול חישוקי 18', כפתור התנעה בשלט, בקרת שיוט, 10 כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי ואת מערכת המולטימדיה My Link שמציעה סנכרון מלא לסמארטפון, צג צבעוני גדול ושליטה מההגה.
אך נראה שגולת הכותרת של המאליבו החדשה נמצאת בתא המנוע, ולמרות שיחידת ההנעה כוללת כעת מנוע בנפח של 2 ליטרים בלבד, בעזרת מגדש טורבו הוא מציע את ההספק הגבוה ביותר בקטגורית רכבי המנהלים עם 259 כ"ס ומומנט של 36 קג"מ שמסוגלים להזניק את המנהל הנמרץ למהירות תלת ספרתית בתוך 6.3 שניות בדרך למהירות מרבית הנושקת ל-250 קמ"ש.
מנוע חזק וביצועים לוהטים