מאחורה היא נראית כאילו היא צברית. אופל אסטרה ברלינה
הדגם החדש מציע יחידת כוח שאינה סטנדרטית בסגמנט: 1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס (החזק ביותר בקבוצת המכוניות המשפחתיות עד 130 אלף שקל), המחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה יחסים (כרגע לא תוצע תיבה ידנית כמו שמציעות המתחרות). תא הנוסעים מרווח למדי בזכות בסיס גלגלים מהגדולים בקבוצה - 268.5 סנטימטר - ואורך כללי הגדול ביותר בקבוצה - 465.8 סנטימטר - וגם תא המטען מציע נפח נאה של 460 ליטר. האבזור כולל בקרת אקלים מפוצל, רדיו דיסק עם שליטה מההגה וחיבור AUX ובלוטות' (אך ללא USB) בקרת שיוט ועוד.
למרות השינוי שעבר שוק הרכב הישראלי בשנים האחרונות, המכונית הנמכרת ביותר בישראל עדיין מציעה תצורת שלוש קופסאות (תא מנוע, תא נוסעים ותא מטען נפרד). עד כה, מכונית כזו בדיוק הייתה חסר באולמות התצוגה של אופל בישראל - האסטרה הוצעה רק בגרסת האצ'בק 5 או 3 דלתות וסטיישן. אולם עם התרחבות היצע הדגמים של החברה עושה כעת עלייה גרסת הסדאן 4 דלתות המקבלת את השם הסקסי "ברלינה".
מחיר האסטרה ברלינה יעמוד על 125 אלף שקלים. לא מעט דברים צפויים לסייע להצלחה שלה: מותג גרמני איכותי, יתרון של יחידת כוח ועיצוב נאה וחשוב מכל – שלמה, היבואנית, מחזיקה בחברת הליסינג הגדולה בישראל עובדה שבוודאי תועיל במכירות לשוק המוסדי. החברה מצפה למכור כ-4,000 ברלינות בשנת 2013.