הנסי וונום GT קובעת שיא גינס חדש רובנו לא עושים רייסים או בדיקת תאוצות כל יום, ובכל זאת נתון ההאצה מאפס למאה קמ"ש הוא אחד החשובים בכל פרוספקט של רכב חדש.
אבל יש מכוניות מסוימות שלא עוצרות בקידומת 1 וממשיכות גם ליותר מ-200 קמ"ש, 300 וכיום יש אפילו מכוניות סדרתיות שחצו את קו ה-400 קמ"ש (ע"ע בוגאטי ויירון).
סדנת הנסי (Hennessey) האמריקאית מיוסטון שבטקסס מתמחה כבר למעלה משני עשורים בשיפור מכוניות ספורט שונות, החל בשמות גדולים כמו פרארי, פורשה ומקלארן וכלה בגרסאות מחוזקות לדגמים אמריקאיים פופולרים כמו פורד מוסטאנג, שברולט קמארו או קאדילק CTS-V.
ב-2010 החלה החברה לייצר גם מכונית משל עצמה, וונום GT. היא מתבססת על שלדתה המוצלחת של לוטוס אקסיג' שעברה חיזוקים והתאמות בסדנה הטקסנית.
מגיעה ל-300 קמ"ש בזמן שלמשפחתית שלכם לוקח להגיע ל-100
את מנוע ה-1.8 ליטר הצנום של טויוטה המצוי בלוטוס מחליף כאן מנוע וי 8 בנפח שבעה ליטרים עם צמד מגדשי טורבו המפיק לא פחות מ- 1,244 כ"ס ו-117.8 קג"מ, וכאשר המשקל העצמי עומד על 1,200 קילוגרם, מדובר ביחס הספק משקל של פחות מקילוגרם לכוח סוס. לשם השוואה - לגרסה החזקה ביותר של בוגאטי ויירון, מכונית הסופר ספורט, יש 1,200 כ"ס, אך היא שוקלת 1,838 ק"ג מה שמעניק לה יחס הספק משקל נחות.
מלבד העובדה שהוונום מהירה ברמות שרק מכוניות מעטות בעולם מסוגלות להתקרב אליה ומעבר לנתונים כמו מהירות מרבית של 437 קמ"ש, כעת היא גם קבעה שיא עולמי בתאוצה מעמידה ל-300 קמ"ש.
השיא נקבע בשדה התעופה אלינגטון ליד יוסטון וכדי לנטרל גורמים שעלולים להשפיע כמו שיפוע המסלול וכיוון הרוח ועל מנת לאשר את הנתון בעבור שיא גינס ביצע נהג המבחן של החברה תאוצה לכל כיוון ונעשה ממוצע ביניהם. 13.63 שניות זהו משך הזמן שלקח לוונום להגיע למהירות 300 קמ"ש, בערך כמו הזמן שלוקח למשפחומטית שלכם להגיע ל-100 קמ"ש.
בלי להתכוון ממש, אנשי הנסי גילו כי במהלך קביעת השיא ל-300 קמ"ש נשבר שיא נוסף שצריך לזכות לאישור רשמי בקרוב כשהוונום רשמה 320 קמ"ש שהם 200 מייל לשעה בתוך 14.51 שניות – מהיר יותר מהשיאים למהירות זו שהושגו על ידי הקוניגסג אגרה R והבוגאטי ויירון.
אמנם ההגדרה של הוונום GT היא של מכונית מייצור סדרתי אך הנסי תייצר את המכונית במהדורה מאוד מוגבלת של 29 עותקים בלבד. המחירים ינועו בין 600 ל-800 אלף דולרים לפני מסים, למקרה שאתם מתעניינים ברכישה.