כשטויוטה וסובארו הציגו את מכוניות הספורט התאומות פרי שיתוף פעולה בין היצרניות, ה-GT86 וה-BRZ, טענו שתי החברות כי התאומות הזהות לא יהיו חלק ממירוץ החימוש בין יצרניות הרכב להשגת מספר הסוסים הרב ביותר, נתוני 0-100, מהירות מירבית ותאוצה הצידית (G) הטובים ביותר ויכולת הקפת מסלולי מירוצים (ובעיקר הנורבורגרינג בגרמניה) בזמן הקצר ביותר.
סובארו BRZ
השתיים הציגו קונספט שונה מהעדר הכולל; משקל קל יחסית (טון ומאתיים קילוגרם), הנעה אחורית, מנוע אטמוספרי עם 200 כ"ס בלבד ורמת אחיזה נמוכה יחסית. המתכון אליבא דה טויוטה את סובארו אמור היה להכיל הנאה מזוקקת מנהיגה, ללא התעסקות מתישה בדפי הנתונים. ואכן, כשנהגנו בשתיים נהנינו מאוד, בטח בהתחשב בהיצע הקופסאות המשעממות בכבישי הארץ, אבל משהו בכל זאת היה קצת חסר - עוד כמה סוסים.
ובכן נראה כי בסובארו לא שכחו את הקשר שלהם עם מנועים מוגדשי טורבו ועתירי סוסים שהיו אחד ממקדמי התדמית הגדולים ביותר של היצרן היפני הקטן עם האימפרזה טורבו המיתולוגית. אתר הרכב Automotive News מדווח כי סובארו עובדים על פיתוח גרסת טורבו חזקה ל-BRZ. על פי הדיווח יחידת הכוח תישאר בנפח שני ליטר בתצורת בוקסר, אך היא תקבל מגדש טורבו בודד בטכנולוגיית טווין סקרול יחד עם מערכת הזרקת דלק ישירה שפותחה על ידי סובארו (ב-BRZ וב-GT86 האטמוספריות מערכת הזרקת דלק ישירה שפותחה על ידי טויוטה), ואלו יעבירו לא פחות מ-280 כ"ס לגלגלים האחוריים.
הספק המנוע אינו "מפיל מהכיסא", בעיקר לנוכח העובדה שסובארו יצרו מנועי 2.0 ליטר טורבו חזקים יותר לפני שנים רבות. נראה כי הגבלת ההספק נובעת מהרצון לשמור על השימושיות היומיומית, על צריכת דלק נאותה ובעיקר על אופייה המקורי של ה-BRZ ולא להפוכה ל"גרזן" בלתי סלחן. ע"פ הדיווח החשיפה הרשמית צפויה ל-2014.