דגם חדש שיאיים על כוכבות הפרימיום
בג'נסיס מכינים תשובה או אלטרנטיבה לכל קטגוריה של מכונית בשוק הרכב, החל בפרימיום בינוניות ועד לספינות הדגל וספינות התותחים הכבדות. הלחם והחמאה של המותג הוא במכונית שמיועדת להיות רבת מכר וככזאת היא צריכה לתת מענה הולם בעיצוב, באיכות, בביצועים, באבזור ובמיוחד במחיר לכוכבות של היריבות שלה. ג'נסיס לא מתבלבלת ושולחת למערכה ב-2018 את ה-G70 שמיועדת להיאבק במרצדס C קלאס, באאודי A4 וגם ב-ב.מ.וו סדרה 3. מערך הדגמים הראשון של ג'נסיס מושלם עם סדרה 70, 80 וגם 90 וכעת מתחיל הסיפור האמתי, האם הלקוחות בארה"ב ובאירופה יסכימו לעבור לג'נסיס?
שת"פ עם קיה (מה חדש?)
הקיה סטינגר החדשה בעלת ההנעה האחורית, היא זו שתרמה את הפלטפורמה שלה ל-G70 אך בשונה מהסטינגר הספורטיבית, המכונית של ג'נסיס מחפשת את המראה והנוכחות המכובדת יותר. גם מערך המנועים של הג'נסיס "הקטנה" מגיע מהקיה סטינגר. מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר והספק של 255 כוחות סוס ויש גם גרסת V6 בנפח 3.3 ליטר והספק הרבה יותר מרשים של 365 כוחות סוס. בהודעה של ג'נסיס לגבי המכונית, לא נרשם איזו תיבת הילוכים תהיה במכונית אולם בדומה למנוע שמגיע מהסטינגר, נראה כי גם תיבת ההילוכים תגיע משם כתיבה אוטומאטית בת 8 מהירויות. גרסת המנוע החזקה תאיץ את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.7 שניות וזה נתון מעורר השתאות והתפעלות בה בעת. תוסיפו לרשימת הביצועים את מערכת בקרת הזינוק ואת מערכת הבקרה הוקטורית לגלגלים, המתלים האחוריים מרובי החיבורים ודיפרנציאל מוגבל החלקה (מכאנית) ותקבלו מכונית חזקה וגם מדויקת לשליטה.
עיצוב פנימי באיכות גבוהה
בג'נסיס יודעים שלמרות שמדובר בגרסה הקטנה במשפחה, רמת הגימור ואיכות החומרים יחד עם איכות הבנייה של תא הנוסעים חייבת להיות בלתי מתפשרת. לפי הידוע עד עתה, בג'נסיס "אימצו" את שיטת העיצוב המינימליסטית של ב.מ.וו והלכו על קלף בטוח למדי בעניין. רמת האבזור, מערכות הבטיחות ומערכות הבידור והניווט שמקילות משמעותית על כח הקנייה בארה"ב ייחשפו רק בתחילת השנה הבאה כאשר המכונית עצמה תיחשף וגם מועד המכירות שלה יתגלה לכל. היריבות המסומנות הן אאודי A4, מרצדס C קלאס ו-ב.מ.וו סדרה 3 וכל אלה מציעות ידע וניסיון שנצבר עשרות שנים בגרמניה יחד עם הבנה עמוקה של צורכי לקוח ומכאן שהן באמת הכוכבות של עולם מכירות הפרימיום, האם הן תהיינה מוכנות לזוז הצידה ולאפשר למצטרפת הקוריאנית דריסת רגל בקטגוריה?
הקיה סטינגר החדשה בעלת ההנעה האחורית, היא זו שתרמה את הפלטפורמה שלה ל-G70 אך בשונה מהסטינגר הספורטיבית, המכונית של ג'נסיס מחפשת את המראה והנוכחות המכובדת יותר. גם מערך המנועים של הג'נסיס "הקטנה" מגיע מהקיה סטינגר. מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר והספק של 255 כוחות סוס ויש גם גרסת V6 בנפח 3.3 ליטר והספק הרבה יותר מרשים של 365 כוחות סוס. בהודעה של ג'נסיס לגבי המכונית, לא נרשם איזו תיבת הילוכים תהיה במכונית אולם בדומה למנוע שמגיע מהסטינגר, נראה כי גם תיבת ההילוכים תגיע משם כתיבה אוטומאטית בת 8 מהירויות. גרסת המנוע החזקה תאיץ את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.7 שניות וזה נתון מעורר השתאות והתפעלות בה בעת. תוסיפו לרשימת הביצועים את מערכת בקרת הזינוק ואת מערכת הבקרה הוקטורית לגלגלים, המתלים האחוריים מרובי החיבורים ודיפרנציאל מוגבל החלקה (מכאנית) ותקבלו מכונית חזקה וגם מדויקת לשליטה.
עיצוב פנימי באיכות גבוהה
בג'נסיס יודעים שלמרות שמדובר בגרסה הקטנה במשפחה, רמת הגימור ואיכות החומרים יחד עם איכות הבנייה של תא הנוסעים חייבת להיות בלתי מתפשרת. לפי הידוע עד עתה, בג'נסיס "אימצו" את שיטת העיצוב המינימליסטית של ב.מ.וו והלכו על קלף בטוח למדי בעניין. רמת האבזור, מערכות הבטיחות ומערכות הבידור והניווט שמקילות משמעותית על כח הקנייה בארה"ב ייחשפו רק בתחילת השנה הבאה כאשר המכונית עצמה תיחשף וגם מועד המכירות שלה יתגלה לכל. היריבות המסומנות הן אאודי A4, מרצדס C קלאס ו-ב.מ.וו סדרה 3 וכל אלה מציעות ידע וניסיון שנצבר עשרות שנים בגרמניה יחד עם הבנה עמוקה של צורכי לקוח ומכאן שהן באמת הכוכבות של עולם מכירות הפרימיום, האם הן תהיינה מוכנות לזוז הצידה ולאפשר למצטרפת הקוריאנית דריסת רגל בקטגוריה?