השופטים בתחרות דירגו את תאי הנוסעים לפי מגוון פרמטרים ובהם עיצוב, ארגונומיה, נוחות תפעול, איכות החומרים וההקפדה על ההרכבה ונוחות השימוש במערכות האלקטרוניות. רשימת עשרת תאי הנוסעים המוצלחים ביותר מבין 31 המשתתפות בתחרות השנה כוללת כשבעה דגמים המשווקים או אשר ישווקו בישראל בקרוב, כך שיש לה משמעות גם עבורנו. עם זאת, צריך לקחת בחשבון כי הגרסאות במשווקות בארה"ב שונות בחלקן ברמת האבזור והגימור מאלו המשווקת בישראל.
שני קרוסאוברים שהצטיינו בתחרות הם ההונדה CRV והמאזדה CX9 החדשים. לגבי ההונדה, אשר תגיע לישראל בוודאות במהלך השנה, ציינו אנשי הארגון לטובה את עיצוב הפנים הנקי ונוחות התפעול של הקונסולה המרכזית ואת העובדה שישנם ארבעה שקעי USB בתא הנוסעים. במקרה של ה-CX9 הדיגוש הבוחנים את שורת המושבים השלישית שנוחה לשימוש ולישיבה, את מערכת התצוגה העילית המפורטת ואיכות החומרים המפתיעה לטובה בהתחשב במחיר.
מכונית נוספת שזכתה לאהבת המבקרים היא האלפא רומיאו ג'וליה החדשה אשר רשמה שבחים לגלגל ההגה המזכיר בתפקודו גלגל הגה של מכוניות פורמולה 1, גימור המט בדלתות ופאנל הקדמי וגם לרמת ההרכבה הגבוהה, לא דבר שלמה בכך כשמדובר באלפא אשר ספגה במהלך השנים ביקורות רבות בנושא. לצד האלפא זכתה גם המיני קנטרימן החדשה לתגובות אוהדות, בעיקר לדבריהן בגלל שהיא מספקת תחושת מרווח שלא הייתה קיימת בדגמי מיני אחרים, ההשקעה העיצובית בפרטים הקטנים ובנגיעות הרטרו בלוח המכשירים.
עוד מכוניות שתאי הנוסעים שלהם נבחרו בתחרות הן המזראטי לבנטה, לינקולן קונטיננטל החדשה, ביואיק לה-קרוס החדשה (תאומתה של אופל אינסיגניה שתגיע לישראל השנה), לקסוס LC500 והבנטלי בנטייגה שהיא גם המכונית היקרה ביותר ברשימה.